تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیاده‌روی بزرگ بسیجیان

  • کد خبر: ۱۰۲۸۱
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
پیاده‌روی بزرگ بسیجیان
روز گذشته همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیجیان در مشهد از عرصه میدان شهدا تا مزار شهدای گمنام برگزار شد
همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیجیان در مشهد که استاندار خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور، برخی از نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان اجرایی استان در آن شرکت کردند، از عرصه میدان شهدای مشهد آغازشد و تا مزار شهدای گمنام در کوهسنگی این شهر ادامه داشت.
مسئول بسیج رسانه استان خراسان رضوی در حاشیه این پیاده‌روی خانوادگی طی گفتگو با خبرنگار ایرنا هدف از برپایی آن را گرامیداشت هفته بسیج و در راستای برنامه‌های ترویج ورزش همگانی و انسجام‌بخشی خانواده‌ها عنوان کرد.
عباس محمدیان گفت: شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی که با استقبال مردم مشهد همراه بود ساعت هفت و نیم صبح پس از گوش سپردن به دعای عهد حرکت خود را از عرصه میدان شهدای این شهر به‌سوی مزار شهدای گمنام در کوهسنگی آغاز کردند.
در همین راستا جانشین تربیت‌بدنی قرارگاه اجتماعی و امنیتی شهید برونسی مشهد هم بابیان اینکه هدایایی شامل لوازم منزل و تولیدات ملی به ۲۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان به‌قیدقرعه اهدا شد افزود: ۲۰ کمک‌هزینه سفر کربلا، ۲۰ دستگاه دوچرخه ثابت و شهری و یک دستگاه تردمیل بخشی از این هدایا بود.
علیرضا ضرابی ادامه داد: این مراسم با مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان، سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، شهرداری مشهد، نیروی انتظامی و قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور برگزار شد.
روزنامه شهرآرای مشهد هم با ایجاد غرفه‌ای به استقبال و پذیرایی از حاضران در این همایش پیاده‌روی پرداخت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->