سرخط خبرها

سعدآباد نماینده‌دار شد

  • کد خبر: ۱۰۲۸۹
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹
سعدآباد نماینده‌دار شد
برگزاری مرحله نهایی انتخابات شورای اجتماعی محلات منطقه‌یک
زمانی - انتخابات مجمع ساکنان محله سعدآباد در خانه کودک و شاهنامه برگزار شد.
به گزارش شهرآرامحله؛ رضا شجاع، کارشناس اداره شورا‌های اجتماعی محلات شهرداری، در این جلسه اظهار کرد: شورای اجتماعی محلات ۱۰ سال است که فعالیت دارد و ارتباط مردم با شهرداری را تسریع می‌کند. مشکلات کوچکی در محلات وجود دارد که اگر دیده و برطرف شود رضایت بیشتری از مردم کسب خواهد شد.
پس از آن داوطلبان مجمع ساکنان محله سعدآباد به معرفی خود پرداختند.

مریم شانی که از سال ۱۳۴۰ در محله سعدآباد سکونت دارد، در معرفی خود گفت: کاردانی علوم قرآنی دارم و عضو افتخاری گروه آرتوان هستم. همچنین با خانه فرهنگ انتظار همکاری دارم و عضو یک مؤسسه خیریه هستم. در مدت ۳ سالی که این خیریه تأسیس شده است به کمک همکاران و مردم توانسته‌ایم ۳۳ کمک‌جهیزیه تهیه کنیم. همچنین بسته‌های غذایی، نوشت‌افزار و کمک‌های گوناگون دیگر در مناسبت‌های مختلف به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌دهیم.
وی افزود: سال گذشته به عنوان فعال اجتماعی برگزیده شدم و همواره سعی کرده‌ام به مسائل شهروندی توجه داشته باشم. به همین دلیل فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از مبدأ را در جلسات خانوادگی و میان اهالی محل انجام داده‌ام.
شانی با اشاره به مشکلات محله سعدآباد گفت: اولین مسئله در این محله، نام آن است که در محله به چشم نمی‌خورد بلکه به آبکوه نام‌گذاری شده است گرچه با آبکوه فاصله دارد و این نام با محله تناقض دارد. علاوه براین جداول معابر پیاده مشکل دارد و فضای ورزشی موجود در محله نسبت به جمعیت جوانی که دارد کم است. میلاد گل‌زاده، یکی دیگر از داوطلبان این مجمع ابراز کرد: کارشناس‌ارشد برنامه‌ریزی شهری دارم و تاکنون ۸ مقاله و یک کتاب درباره بازآفرینی شهری و توسعه پایدار نوشته‌ام و در این زمینه سخنرانی هم داشته‌ام.
سیدمصطفی شفاعتی موسوی نیز گفت: کارشناسی حقوق دارم و ۱۲ سال است که در بخش گردشگری معاونت گردشگری و زیارت شهرداری فعالیت دارم. دغدغه اصلی من ایجاد محله‌ای آموزش‌محور است. سیدعباس روحبخش، دانشجوی ارشد مدیریت شهری، هم در این جلسه بیان کرد: این محله مشکلاتی نظیر کمبود فضای سبز و سالن‌های ورزشی دارد. ضمن اینکه به دلیل مجاورت با منطقه ۲ نقاط مشترکی با آن نیز دارد. در این زمینه ایده‌هایی دارم که قابلیت اجرا دارد. مجتبی زهدی، بازنشسته قوه قضائیه، نیز در معرفی خود گفت: ۳۰ سال سابقه کار دارم و پیگیری شکایات مردم از شهرداری استان و همچنین رسیدگی به اتهام شهرداران استان را به عهده داشته‌ام. ستار صدیق، داوطلب دیگر این مجمع، هم گفت: کارشناسی مدیریت دارم و در بنیاد فرهنگی آستان قدس‌رضوی فعالیت می‌کنم. در برگزاری بعضی برنامه‌ها هم با شهرداری منطقه همکاری داشته‌ام. درحال حاضر شورای اجتماعی محلات پویایی خود را از دست داده است و برای رفع این مشکل باید چاره‌ای اندیشید.
وی افزود: اعضای شورای اجتماعی محله باید پویایی را به شورا برگردانند. ضمن اینکه آسیب‌های عمرانی را تشخیص دهند و مشکلات مردم را به شهرداری منتقل کنند.
حسین فرخ‌نیا نیز گفت: خادم افتخاری حرم و مدرس دانشگاه هستم. از سال ۸۹ نیز در شورای اجتماعی محله فعالیت داشتم. تمام اعضای شورای اجتماعی محلات باید دغدغه محل خود را داشته باشند و با راهکار‌های خود شرایط مناسبی برای مردم فراهم کنند.
یگانه حشمتی با ۱۶ سال سابقه کاری در دانشگاه علوم‌پزشکی خود را این‌گونه معرفی کرد: سابقه مسئولیت امور استخدام دانشگاه، سخنران برتر در دانشگاه علوم پزشکی قزوین و ریاست انجمن اولیا و مربیان دانشمند کوچولو را در پرونده کاری خود دارم. مدرک کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت منابع‌انسانی خود را از دانشگاه تهران گرفته‌ام و اکنون در مقطع دکترای تخصصی رشته مدیریت آموزشی درحال دفاع از رساله خود هستم. وی ادامه داد: همچنین ۲ جلد کتاب با عنوان رهبری انسانی نوشته‌ام. توسعه پایدار در هرجامعه‌ای وابسته به این است که توسعه فرهنگی آن جامعه ارتقا یابد. امید است که با ارتقای سرانه اجتماعی در هر محله بتوانیم ارتقای توسعه پایدار جامعه را تسریع بخشیم.
طاهره گل‌محمدی، مدرس حوزه علمیه، نیز در این جلسه گفت: مدرک کارشناسی و سطح ۲ حوزه را دارم، علاوه‌بر تدریس، خادمیار آستان‌قدس و مدیر یک حسینیه نیز هستم که در آنجا کلاس‌های فرهنگی زیادی برگزار می‌کنیم و در این انتخابات شرکت کرده‌ام تا شاید نقش کوچکی در ارتقای محله داشته باشم. مهدی رحمانی، کارشناس عمران، نیز گفت: نماینده یکی از شرکت‌های پیمانکاری و کارشناس روابط عمومی یکی از مناطق شهرداری بودم و درحال حاضر در حوزه فرهنگی و عمرانی فعالیت دارم.
سید مهدی حسینی، یکی دیگر از داوطلبان این مجمع نیز بیان کرد: کارشناسی‌ارشد شهرسازی دارم و اکنون در یک دفتر پیشخوان دولت فعالیت می‌کنم.
پس از معرفی داوطلبان و رأی‌گیری، یگانه حشمتی به عنوان نماینده بانوان، میلاد گل‌زاده به عنوان نماینده جوانان، سیدعباس روحبخش، مجتبی زهدی، حسین فرخ‌نیا و مریم شانی به عنوان اعضای اصلی و سیدمصطفی شفاعتی موسوی و طاهره گل‌محمدی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->