اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود
سرخط خبرها

افزایش کرایه تاکسی‌ها بدون مصوبه شورای شهر ممنوع است

  • کد خبر: ۱۰۲۹۸۵
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
افزایش کرایه تاکسی‌ها بدون مصوبه شورای شهر ممنوع است
از اواخر اسفند ۱۴۰۰ برخی رانندگان تاکسی اقدام به افزایش کرایه‌های خود کرده‌اند و همین صدای مسافران را درآورده است. حالا مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور می‌گوید که ملاک زمان تصویب شورای شهرهاست.

به گزارش شهرآرانیوز، «مرتضی ضامنی» مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهرهای کشور درباره زمان افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های شهری در سال جدید گفت: این موضوع به مصوبات شورای شهر در کل کشور باز می‌گردد. اگر در شوراهای اسلامی شهرها فرایند اصلاح نرخ کرایه انجام شده باشد و تاریخ از اول فرودین درج شده باشد این افزایش نرخ اجرا خواهد شد. 

او ادامه داد: شهرهای مختلف از این نظر متفاوت هستند و به همین دلیل تاریخ خاصی را نمی‌توانیم دقیقا اعلام کنیم. اما اگر فرایند قانونی انجام شده باشد در هر زمانی که ابلاغ بشود قابل اجرا است. 

تعیین تکلیف بیمه رانندگان تاکسی

ضامنی در پاسخ به سوال دیگری درباره سرانجام بیمه رانندگان تاکسی در سال ۱۴۰۰ گفت: متاسفانه در سال ۱۴۰۰ هیچ اتفاقی رخ نداد. اما در انتهای سال سازمان تامین اجتماعی ابلاغیه‌های لازم را به تامین اجتماعی استان‌ها ارسال کرده است و لیست افرادی که تحت عنوان راننده بیمه هستند در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار داده است. 

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور اضافه کرد: پالایش‌ها را انجام دادیم و  بعد از تعطیلات و در فروردین ماه مشخص خواهد شد چه تعدادی از افراد راننده نیستند و باید حذف شوند. افرادی که باید جایگزین شوند نیز در پالایش‌ها به دست آمده‌اند و به تناسب استان مشخص و به سازمان تامین اجتماعی ارجاع می‌دهیم. امیدواریم اگر این همراهی تامین اجتماعی که در سال گذشته وجود داشت، در سال جاری هم برقرار باشد تا بتوانیم در فصل بهار این را به مرحله اجرا برسانیم. 

او درباره دلایل ‌اجرای نشدن این طرح و حذف بیمه شدگانی که راننده نیستند و جایگزینی راننده‌هایی که بیمه ندارند توضیح داد: یک طرف این ماجرا مربوط به سازمان تاکسیرانی و یک طرف ماجرا سازمان تامین اجتماعی است. ابلاغیه‌ها توسط سازمان تامین اجتماعی در اسفندماه زده شد و وظیفه ما این بود، افرادی که به اسم راننده بیمه هستند را از طریق لیستی که تامین اجتماعی در اختیار ما قرار می‌دهد پالایش کنیم. 

ضامنی ادامه داد: ما مرحل کار را انجام دادیم. تامین اجتماعی باید ساختار نرم افزاری خود را برای این موضوع تامین می‌کرد که در اسفند ماه میسر شد. امیدواریم حداقل این فرایند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در بهار این موضوع را به مرحله نهایی برسانیم. 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->