اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
سرخط خبرها

رفیق‌کشی در چهارراه سیلو

  • کد خبر: ۱۰۳۰
  • ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸
رفیق‌کشی در چهارراه سیلو
نزاع میان ۲ رفیق منجر به چاقوکشی و قطع رگ حیات یکی از آن‌ها شد

محمد‌جواد ابوعطا - مرد جوان را زمانی به بیمارستان رساندند که دیگر نفس نمی کشید. اما کادر اورژانس بـیـمارستان هاشمی نژاد تلاشی مضاعف برای برگرداندن این پسر جوان به زندگی آغاز کرد. عملیات احیا به سرعت آغاز شد، اما کار از کار گذشته بود و چشمانش برای همیشه به روی زندگی بسته شده بودند.
با اعلام مرگ این پسر جوان، کادر درمانی اورژانس بیمارستان شهید‌هاشمی نژاد بررسی برای مشخص شدن علت مرگ را در دستور کار قرار داد. رد چاقو روی شاهرگ حیاتی این جوان، جای هر گمانه زنی را گرفته بود و در پرونده پزشکی علت مرگ فرو رفتن جسم نوک تیز (چاقو) در گردن نوشته شد.
گام بعدی اعلام موضوع به پلیس بود که سرپرست اورژانس شهید هاشمی نژاد در تماس با نیروی حراست بیمارستان، اعلام کرد که جوانی بر اثر ضربه چاقو جان خود را از دست داده است.
دقایقی بعد در میان گریه های جانسوز مادر فرد جان باخته، نیروهای انتظامی در بیمارستان حاضر شدند و تحقیقاتشان شروع شد. معاینه جسد و تأیید قتل در اثر فرو رفتن چاقو به گردن جوانی بیست وپنج ساله به نام رضا، پای تیم جنایی را به پرونده گشود.


درگیری در چهارراه سیلو
با حضور قاضی کاظم میرزایی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 مشهد در بیمارستان، پرونده جنایی درباره مرگ این فرد گشوده شد. طبق اظهارات شاهدان عینی و خانواده متوفی این درگیری ساعت 8صبح روز گذشته در چهارراه سیلو رخ داده بود.
طبق آنچه خانواده مقتول اعلام کردند، ضارب یکی از دوستان پسرشان بوده و پس از درگیری اقدام به چاقوکشی کرده و در مقابل چشمان رهگذران با چاقو ضربه ای مرگ بار به گردن مقتول زده و پس از درگیری از صحنه متواری شده است.
قاضی میرزایی، دستور ویژه ای برای شناسایی و دستگیری ضارب صادر کرد و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی مأموریت یافتند تا مقدمات کاررا برای دستگیری ضارب را فراهم کنند.


در جست و جوی علت درگیری
اینکه چه می شود دو دوست در یک صبح تابستانی در ملأ علام با یکدیگر درگیر شوند و یکی از این افراد رشته رفاقتشان را با ضربه چاقو از هم بپاشد و دستش به خون رفیقش آلوده شود، موضوعی نیست که بتوان پیش از دستگیری ضارب به آن پی برد.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2مشهد نیز به این موضوع اشاره می کند و اطلاعات بیشتر راجع به علت درگیری را موکول به زمان دستگیری و اعترافات متهم به قتل می کند.با اطلاعات و سرنخ های کشف شده، ضارب راه گریزی ندارد و به زودی با هدایت قاضی میرزایی و تلاش گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، مطمئنا دستگیر می شود. اما این نزاع مرگ بار میان دو رفیق یک بار دیگر زنگ هشدار برای خانواده ها و جوانان را به صدا درمی آورد که در انتخاب دوست و رفیق بیشتر دقت کنند و خانواده ها نیز نسبت به معاشرت فرزندانشان با افراد مختلف بیش از پیش حساس باشند و زمانی که متوجه شدند افراد پیرامون فرزندانشان از صلاحیت لازم برخوردار نیستند، این موضوع را به صورت دوستانه و در فضایی به دور از تشنج و درگیری با فرزندانشان مطرح و راه و چاه را به آن ها نشان بدهند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->