تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

پست ایران بعد از چند روز تعطیلی از امروز (۶ فروردین) با تمام ظرفیت شروع به کار می‌کند

  • کد خبر: ۱۰۳۰۸۳
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
پست ایران بعد از چند روز تعطیلی از امروز (۶ فروردین) با تمام ظرفیت شروع به کار می‌کند
شرکت ملی پست از امروز شنبه، با تمام ظرفیت در واحدهای قبول، پردازش و رهسپاری آماده خدمت‌رسانی است.

به گزارش شهرآرانیوز - مدیر کل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: شرکت ملی پست از امروز شنبه، با تمام ظرفیت در واحدهای قبول، پردازش و رهسپاری آماده خدمت‌رسانی است.

محمد اخلاقی گفته است: خطوط اصلی، خطوط مبادلاتی و واحدهای اصلی پردازش در شرکت ملی پست تنها هفت روز در کل سال تعطیل است و اول فروردین یکی از این روزهاست. واحدهای اصلی و خطوط مبادلات بین مراکز اصلی پست از روز دوم فروردین ماه، در کل کشور فعال بوده و همکاران پستی در حال جابه‌جایی، پردازش و رهسپاری محصولات بودند.

وی ادامه داد: از روز سوم فروردین ماه هم باجه‌های اصلی قبول در مراکز اصلی شهرستان‌ها، باجه‌های درجه یک در مناطق تهران، در قالب باجه‌های کشیک فعال بوده و واحدهای توزیع پست تماما فعال بودند. درواقع روز تعطیل ما در سال ۱۴۰۱، صرفا روز یکم فروردین‌ماه بود و روزهای بعد از آن همکاران به‌صورت کشیک فعال بودند.  

به گفته مدیر کل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، این شرکت از امروز شنبه، با تمام ظرفیت در واحدهای قبول، پردازش و رهسپاری آماده خدمت‌رسانی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->