کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

رقابت رفاقتی همدمی‌ها و بهترین‌های فوتسال

  • کد خبر: ۱۰۳۸۳
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
رقابت رفاقتی همدمی‌ها و بهترین‌های فوتسال
دختران ملی‌پوش فوتسال میهمان دختران همدم شدند
در تقویم، ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولان ثبت شده است. به همین علت، دختران ملی‌پوش فوتسال که در تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی حضور دارند، یک نیم روز میهمان خانه دختران همدم بودند، مؤسسه توان‌بخشی دختران معلول و کم‌توان ذهنی بی‌سرپرست یا بدسرپرست که میزبان ۴۰۰ دختر است و سعی می‌کند با کمک هنر و ورزش، این دختران را توانمند کند. در ویترین هدایا و یادگاری‌های دختران همدم از نشان یادبود AFC گرفته تا لباس ملی‌پوشان تیم‌های مختلف و پیراهن‌های امضاشده از ستارگان فوتبال ایران و اهدایی علی دایی دیده می‌شود. دختران ورزشکار همدم هم در حیاط کوچک خانه‌شان تاکنون با بهترین بازیکنان پابه‌توپ شده‌اند، از تیم ملی فوتسال مردان تا گل‌محمدی و بازیکنانش در شهرخودرو. حالا نوبت به تیم ملی فوتسال دختران رسیده است.

میهمانی در همدم
ظهر روز گذشته کادر فنی تیم ملی فوتسال ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. در میان این فهرست، نام‌های سارا شیربیگی، نسیمه غلامی، زهرا لطف‌آبادی و رؤیا کلاتی از تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی دیده می‌شود، بازیکنانی که در همین روز برای دیدن دختران همدمی در این مجموعه حاضر شده بودند. شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که روز جمعه به همراه تیمش ۳ امتیاز از کرمان سوغاتی آورده بود، اکنون با بازیکنان ملی‌پوش تیمش برای اولین بار میهمان همدم بود. غلامی کاپیتان تیم ملی، شیربیگی، خانم گل آسیا، کلاتی، تنها مشهدی تیم ملی، و لطف‌آبادی، گلر تیم ملی، همگی، از دیدن دختران بااستعداد، ورزشی و هنرمند به وجد آمده بودند.

دعای قهرمانی زینب برای مشهدی‌ها
یکی از اتفاقات دوست‌داشتنی برای میهمانان ورزشی همدم ملاقات با زینب است، دختر مهربانی که برآورده شدن دعاهایش معروف است. یکی از میهمانان همیشگی او ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال، است که از زینب می‌خواهد دعا کند قهرمان شوند و بعد از رسیدن به قهرمانی، برای تشکر، دوباره به دیدن زینب می‌آید و هنوز هم قبل از رقابت‌ها این کار را انجام می‌دهد. حالا دختران فوتسالی هم به دنبال آوردن کاپ قهرمانی به مشهدند و همان‌جا از زینب می‌خواهند برای قهرمانی تیمشان دعا کند. زینب هم سرش را به همراه دستانش به سمت بالا می‌گیرد و به‌سختی کلمه‌های «قهرمانی» و «خدا» را به زبان می‌آورد.

رقابت همدمی‌ها و ملی‌پوشان
ایستگاه بعدی رقابت همدمی‌ها و ملی‌پوشان است. لطف‌آبادی، گلر تیم ملی، این‌بار دروازه بان همدم می‌شود. دختران همدم گرم‌کن‌های صورتی به تن دارند و مقابل شیربیگی، غلامی، کلاتی و شریف صف‌آرایی می‌کنند. بقیه بچه‌ها هم کنار زمین تیمشان را تشویق می‌کنند. زینب غلامی، داور مشهدی فوتسال، نیز این بازی را سوت می‌زند. بازی با هیجان دنبال می‌شود. همدمی‌ها گل می‌خواهند. بالاخره دروازه کلاتی باز می‌شود. دختران همدم ۷ گل می‌زنند و شیربیگی هم یک گل وارد دروازه می‌کند. بعد از بازی، همدمی‌ها آن‌قدر از حضور این ورزشکاران ذوق‌زده بودند که با علاقه با تمام آن‌ها عکس یادگاری گرفتند.

دختران همدم میهمان روز جمعه شهید بهشتی
فاطمه شریف، سرمربی تیم خراسان، از تمامی دختران همدم دعوت کرد روز جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد حاضر شوند و در این بازی حساس و مهم تیم خراسان را تشوبق کنند. دیدن کارگاه‌های قلم‌زنی، گل‌سازی و قالی‌بافی و شنیدن قطعه‌ای با صدای تکتم، پایانی برای این نیم روز متفاوت فوتسالی‌ها بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->