قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

موضع‌گیری عجیب هواداران ایران در صفحه مگوایر: تو رو خدا روی طارمی خطا کن!

  • کد خبر: ۱۰۳۸۳۹
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
موضع‌گیری عجیب هواداران ایران در صفحه مگوایر: تو رو خدا روی طارمی خطا کن!
فوتبال دوستان ایرانی به صفحه بازیکن تیم ملی انگلیس رفتند و کری خواندند.

عروجی | شهرآرانیوز؛ آمار‌ها می‌گفتند هم زمان با قرعه کشی جام جهانی هزاران توییت به زبان انگلیسی و فارسی انتشار می‌یافت و هر لحظه به این تعداد اضافه می‌شد. کسی باورش نمی‌شد ایران و انگلیس و آمریکا هم گروه شوند، اما شدند و این عجیب‌ترین قرعه ممکن بود. بعد از آن سیل کری خوانی‌ها و شاخ وشانه کشیدن‌های هواداران دو تیم شروع شد.

یوتیوبر‌های انگلیسی، اما از این موضوع استقبال کردند. از اینکه به زعم خودشان تیم ضعیفی مثل ایران با آن‌ها هم گروه شده است و امیدوارند راحت‌تر از همیشه به دور بعد صعود کنند. رسانه انگلیسی سان واکنشی نه چندان احترام آمیز به هم گروه شدن تیم ملی این کشور با ایران از خود نشان داد وتیترش را به این عبارت اختصاص داد: «خدا را شکر به ایران خوردیم» و در ادامه با بیان یک قرعه معمولی و ساده ابراز امیدواری کرده است که تیم ملی کشورش در این رقابت‌ها شروعی رؤیایی خواهد داشت و این نویدی برای کسب قهرمانی است.

نشریه معتبر «گاردین» هم در واکنش به هم گروهی ایران با آمریکا و انگلیس، این گروه را گروه دیپلماسی نامیده است. رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، در توییتی به این گروه بندی واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از گروه B نوشت: «بزن بریم!»، اما وسط این واکنش ها، فوتبال دوستان ایرانی بیشتر از هرکسی به صفحه اینستاگرام هری مگوایر مدافع اصلی تیم ملی انگلستان، بازیکن منچستریونایتد، حمله کردند و کری خواندند. اما چرا او؟

منچستریونایتد در این فصل نتایج خوبی نگرفته است و حتی این احتمال وجود دارد که این تیم نتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. بدون شک یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این فصل شیاطین سرخ هری مگوایر بود؛ مدافعی که در این فصل اشتباهات وحشتناکی را انجام داد و هواداران این تیم هم به شدت از عملکرد این بازیکن انتقاد کردند.

مسئله‌ای که از دید برخی کاربران ایرانی اینستاگرام هم دور نمانده و بعد از مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی و هم گروهی با انگلیس، آن‌ها زیر یکی از پست‌های جدید این بازیکن، ابراز امیدواری کرده اند که او در بازی مقابل ایران هم به اشتباهاتش ادامه دهد تا شاگردان اسکوچیچ از سوتی‌های احتمالی این بازیکن نهایت استفاده را ببرند و بتوانند در اولین بازی شان در جام جهانی۲۰۲۲ دست به کاری بزرگ بزنند و انگلیس را شکست دهند. کاربری درباره مگوایر نوشت: «تو تنها دلخوشی ما ایرانی‌ها هستی. منتظر اشتباهاتت در بازی مقابل ایران هستیم.» فرد دیگری نوشته بود: «لطفا روی طارمی خطای پنالتی انجام بده.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->