نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

رقابت هم‌تیمی‌های سابق زیر تور

  • کد خبر: ۱۰۳۸۴
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
رقابت هم‌تیمی‌های سابق زیر تور
پیام در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از شهرداری ارومیه میزبانی می‌کند
نادر نوروزی - هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار برگزار خواهد شد و در مشهد تیم‌های هفتم و هشتم جدول رده بندی به مصاف هم خواهند رفت. پیامی‌ها در حالی امروز از ساعت ۱۷ در سالن مهران به مصاف شهرداری ارومیه می‌روند که در ۲ بازی گذشته پیروز بودند و شرایط خوبی با بازگشت بازیکنان اخراجی تیمشان پیدا کرده‌اند، اما در طرف مقابل، تیم شهرداری ارومیه که یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آمد، این روز‌ها شرایط خوبی ندارد و نتوانسته است مطابق میل هوادارانش نتیجه بگیرد. شهر عشاق والیبال انتظارات زیادی از تیم خود که امسال هزینه‌های زیادی هم صرف به خدمت گرفتن بازیکنان باتجربه لیگ کرده دارد، اما مصطفی کارخانه نتوانسته است نتایجی قابل قبول به دست آورد و اکنون بیش از هر زمان دیگری، در آستانه کنار گذاشته شدن قرار گرفته است. نتیجه این دیدار نقش مستقیمی در آینده این مربی کهنه‌کار والیبال کشور خواهد داشت. اما این دیدار جذابیت‌های دیگری هم به همراه دارد. مشهدی‌ها امروز میزبان ۳ بازیکن سال گذشته خود، سعید مصطفی‌وند، کاپیتان فصل قبل، بهزاد حیدرشاهی و مهدی کریمی، خواهند بود که سال گذشته پس از پیروزی‌های متوالی در مهران خاطرات خوبی را با آن‌ها پشت سر گذاشتند. پیامی‌ها خوب می‌دانند که پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر نتیجه گرفتن برابر شهرداری ارومیه از هر زمان دیگری بیشتر می‌تواند بر حل مشکلات آن‌ها تأثیر‌گذار باشد و قطعا امروز از تمام توان خود برای کسب پیروزی استفاده خواهند کرد. با توجه به حساسیت این بازی، انتظار می‌رود بر خلاف بازی‌های گذشته پیام، سالن مهران مانند سال‌های گذشته در این دیدار مملو از جمعیت باشد تا برای نگهداشتن امتیازات حساس این دیدار در مشهد از تیم خود حمایت کنند. ۲ تیم هم‌اکنون به ۳ برد در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند. شهرداری ارومیه به لطف امتیازات بیشتر، جایگاه هفتمی را نصیب خود کرده است، اما امروز در صورت لغزش در این دیدار، جای خود را به مشهدی‌ها خواهد داد.

خداوردی: در تمرینات سرما می‌خوریم
سرمربی پیام مشهد گفت: پیام روزبه‌روز تیم بهتری می‌شود، اما باید فکری برای سالن تمرین کنیم، زیرا سرمای سالن مهران باعث شده است بازیکنانم سرما بخورند. اکبر خداوردی افزود: امروز با تیم قدرتمند و پرستاره لیگ برتر، شهرداری ارومیه، بازی داریم. پس از آن لیگ تعطیل می‌شود و در این خصوص با فدراسیون و سرمربیان لیگ برتری جلسه خواهیم گذاشت. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم تیم را بازسازی و ترمیم کنیم. وی درباره آمادگی تیمش گفت: تیم روزبه‌روز بهتر می‌شود، اما باید فکری برای سالن تمرین کنیم. سالن مهران سرد است. بازیکنانم سرما خورده‌اند و عضلاتشان برای تمرین آماده نیست. امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم. پیام ۱۰۰ درصد بهتر خواهد شد و در ادامه تیم قابل احترامی خواهیم داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->