علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

فعالیت ۱۰ مرکز واکسیناسیون در ماه رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در مشهد + اسامی مراکز

  • کد خبر: ۱۰۳۹۷۷
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
فعالیت ۱۰ مرکز واکسیناسیون در ماه رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در مشهد + اسامی مراکز
ساعت کاری ۱۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مشهد، در ماه رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۴ است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن درخشان رئیس توسعه و ارتقاء شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با اشاره به اینکه از جمله مراکز تجمیعی واکسیناسیون که در شیفت شب ارایه خدمت می‌کنند می‌توان به پایگاه تجمیعی اطلس واقع در میدان حافظ، درمانگاه خیریه آل محمد (ص) بلوار ۱۷ شهریور، مرکز تجمیعی هلال احمر درمانگاه توان بخشی، مرکز خدمات جامع سلامت اباعبدالله واقع در مشهد یک، نمایشگاه بین المللی سالن عطار، مرکز تجمیعی بهورز، مرکز تجمیعی حافظ بلوار سرافرازان، مرکز تجمیعی شهید محرابی، اشاره کرد و اظهارداشت:مرکز تجمیعی شهید بی بی صدیقه سیدی واقع در بلوار هدایت غربی، مرکز واکسیناسیون تجمیعی ناصری واقع در خواجه ربیع، مرکز تجمیعی واکسیناسیون قدس واقع در رسالت ۳۳ از دیگر مراکز واکسیناسیون کرونا هستند که در ماه مبارک رمضان در شیفت شب نیز در خدمت عموم مردم هستند.

وی با بیان اینکه تعداد موارد پی. سی. آر مثبت نسبت به میزان مراجعات مردمی بالاست، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد اکثر بیماران در زمان طولانی شدن بیماری و ورود به مراحل شدید بیماری برای انجام تست پی. سی. آر مراجعه نمی‌کنند و اکثراً مشغول خود درمانی هستند این درحالی است که اگر بیماری به موقع تشخیص داده شود می‌توان درمان به موقعی نیز برای آن انجام داد.

درخشان با اشاره به اینکه ساعت‌کاری مراکز منتخب کرونا در ماه مبارک رمضان نیز ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ است، گفت:درمانگاه‌های بخش خصوصی که همکار مراکز منتخب کرونا هستند بنابر شکل پروانه بهره برداری مرکز به فعالیت خود ادامه می‌دهند به این معنا که اگر مرکز بخش خصوصی شبانه روزی فعالیت کند در حوزه کرونا نیز باید ۲۴ ساعته به بیماران ارایه خدمت داشته باشد. سایر مراکز واکسیناسیون کرونا در ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۴ در خدمت عموم مردم قرار دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->