حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

حمیداوی: شهرخودرو خانه گل‌محمدی است و کسی از خانه‌اش بیرون نمی‌رود

  • کد خبر: ۱۰۴۱۵
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
حمیداوی: شهرخودرو خانه گل‌محمدی است و کسی از خانه‌اش بیرون نمی‌رود
مالک باشگاه شهرخودرو گفت: اگر گل‌محمدی از تیم ملی پیشنهاد داشته باشد به‌خاطر ایران موافقت می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد حمیداوی پس از شکست یک بر صفر شهرخودرو مقابل نفت آبادان در مورد اینکه شرایط این تیم نگران‌کننده شد و صحبت‌های که یحیی گل‌محمدی انجام داده است، اظهار کرد: در هر خانواده‌ای این اتفاقات می‌افتد، دیروز و امروز با خود گل‌محمدی صحبت کردم، یکسری گلایه داشت که بعضاً برخی از آن‌ها به حق بود، متأسفانه ما همچنان برای زمین تمرین مشکل داریم و تنها زمین تمرین‌مان هم در حال خراب شدن است، دو قرارداد بابت زمین‌ها بسته‌ایم، اما هنوز به سرانجام نرسیده است.
مالک باشگاه شهرخودرو ادامه داد: به‌دنبال رفع این مشکلات هستیم، بابت لباس ورزشی هم همانطور که همه می‌دانیم تحریم هستیم و برای آوردن لباس‌ها مشکل داریم، اما به ما قول دادند که تا دوشنبه این موضوع حل می‌شود.
وی در مورد اینکه داستان واگذاری تیم‌های پایه پدیده به ذوب‌آهن چیست، گفت: من بی‌اطلاع هستم و این موضوع را تکذیب می‌کنم، همانطور که روز اول گفتم ما آماده‌ایم که روی پایه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم و حتماً این اتفاق می‌افتد، اصلاً هم جای نگرانی نیست.
حمیداوی با اشاره به ناراحتی هواداران مشهدی گفت: این را بدانید که در فوتبال این اتفاقات می‌افتد، اما هیچ چیز از ارزش‌های یحیی گل‌محمدی و تیم ما کم نمی‌شود، سفت و محکم هستیم و آماده می‌شویم که استقلال را روز پنجشنبه شکست دهیم و خستگی از تن همه به خصوص کادر فنی دربیاید.
مالک باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه گل‌محمدی گفته است افراد ناپاک کنار حمیدآویی هستند، عنوان کرد: خودم شخصاً دو هفته‌ای است که تحقیقات را آغاز کرده‌ام، متأسفانه یکی دو نفری در باشگاه هستند که احساس می‌کنم با ما همدل نیستند، بدانید که حتماً پس از شناسایی این افراد آن‌ها از باشگاه جدا می‌شوند.
وی در مورد حمایت مسؤولان استان از شهرخودرو اظهار کرد: در روز باخت از حمایت مسئولین صحبت نکنیم همه وحدت دارند و دست به‌دست هم می‌دهیم تا اعتبار فوتبال خراسان حفظ شود، پرچم خراسان کبیر بالا باشد، کفایت می‌کند.
حمیداوی در مورد اینکه آیا همچنان با یحیی گل‌محمدی ادامه می‌دهید، گفت: مطمئن باشید که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ما می‌ماند.
مالک باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه آیا یحیی گل‌محمدی استعفا داده و اینکه اگر پیشنهادی داشته باشد موافقت می‌کنید یا خیر، تاکید کرد: به هیچ عنوان او استعفا نداده است، اما، چون جایگاه و حقش سرمربی‌گری تیم ملی است اگر او را خواستند به‌خاطر عزت و شرف ایران این کار را می‌کنیم.
وی در مورد اینکه اگر پرسپولیس پیشنهاد دهد، تصریح کرد: اینجا خانه گل‌محمدی است و کسی از خانه‌اش بیرون نمی‌رود.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->