ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

یامگا طلسم ۲۷۰ دقیقه‌ای در جام حذفی را برای استقلال می‌شکند؟

  • کد خبر: ۱۰۴۴۲۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
یامگا طلسم ۲۷۰ دقیقه‌ای در جام حذفی را برای استقلال می‌شکند؟
کوین یامگا ۲۷۰ دقیقه است که درلیگ برتر گلی برای استقلال به ثمر نرسانده است. هواداران استقلال، اما منتظرند این طلسم در جام حذفی شکسته شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آخرین گلی که کوین یامگا برای استقلال به ثمر رساند به بازی با گل گهر سیرجان مربوط می‌شود. دیداری که مهاجم فرانسوی آبی‌ها موفق شد دو بار (یکی از روی نقطه پنالتی) برای استقلال گل بزند و شبی به یادماندنی را برای خود و استقلال خلق کند. از آن بازی به بعد یامگا برای استقلال گلی به ثمر نرسانده و در سه بازی پی در پی ناکام بوده است. هر چند که این مهاجم فرانسوی در بازی با صنعت نفت آبادان پاس گل را به حسین‌زاده تقدیم کرد تا استقلال از آن میدان نیز صاحب ۳ امتیاز شود، اما او در دربی ۹۸ و سپس بازی با پیکان نتوانست برای تیمش گلی به ثمر برساند.

یامگا در حالی ناکامی ۲۷۰ دقیقه‌ای را در گلزنی تجربه می‌کند که همچنان بهترین گلزن استقلال در لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود و آنقدر درخشان ظاهر شده که اگر سه بازی دیگر هم برای استقلال گلی نزند، باز هم در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. یامگا اکنون با ۱۰ گل زده یکی از بهترین گلزنان لیگ محسوب می‌شود و این موقعیت در شرایطی به دست آمده که پست بازی او خط حمله نیست و فرهاد مجیدی این بازیکن را برای بازی در جناح راست به خدمت گرفت.

یامگا، اما آن قدر در گلزنی تبحر داشت که موفق شد جایگاه ثابتی را بواسطه گلزنی‌های پی در پی در ترکیب استقلال به دست آورد و حالا نیز که سه بازی است در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده، اما همچنان به‌عنوان یکی از اثرگذار‌ترین بازیکنان تیمش محسوب می‌شود.

اگر کوین بتواند در جام حذفی نیز به مانند لیگ برای استقلال به گلزنی ادامه دهد، تیمش مسیر دشواری برای عبور از نساجی پیش رو نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->