اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

دلیل عجیب گل‌محمدی برای بازی نکردن کاپیتان پرسپولیس چیست؟

  • کد خبر: ۱۰۴۶۴۱
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
دلیل عجیب گل‌محمدی برای بازی نکردن کاپیتان پرسپولیس چیست؟
بازی نکردن کاپیتان اول پرسپولیس در برخی از دیدارهای این تیم باعث ایجاد علامت سوال بزرگی در ذهن هواداران شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که پرسپولیس حال و روز خوشی ندارد و با شکست خانگی ۳ بر ۲ مقابل آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست داد و در لیگ هم امیدش به قهرمانی کم است اما برخی اتفاقات عجیب در این تیم رخ می‌دهد. با وجود ضعف عجیب پرسپولیس در قلب خط دفاعی و عملکرد ضعیف فرجی، نعمتی و هنانوف در این پست، اما چند بازی هست که سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس حضور ثابت ندارد و به یک بازیکن نیمکت‌نشین و ذخیره تبدیل شده است.

حتی در جریان بازی در جام حذفی و زمانی که در همان ابتدای بازی فرشاد فرجی مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت، بازهم گل‌محمدی به سیدجلال حسینی بازی نداد و تشخیص داد که آقایی به زمین برود و نعمتی در دفاع وسط بازی کند. هرچند در نهایت این تصمیم به ضرر پرسپولیس تمام شد. نکته عجیب اینجاست که در شرایطی که وحدت هنانوف شب بدی را مقابل آلومینیوم سپری کرد و روی گل‌های این تیم مقصر بود بازهم شانس بازی به سیدجلال نرسید. این سوالی است که هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی دارند که چرا سیدجلال بازی نمی‌کند؟

خیلی‌ها معتقد هستند گل‌محمدی به دلایل غیرفنی و به خاطر لجبازی به سیدجلال بازی نمی‌دهد و حتی حاضر است پرسپولیس شکست بخورد، اما روی حرف خودش بماند. مسئله اینجاست که چنین رفتاری از گل‌محمدی با کاپیتان و بزرگتر پرسپولیس سابقه دارد. در دوره اول حضور گل‌محمدی در پرسپولیس هم چنین اتفاقی رخ داد و آن زمان با مهدی مهدوی‌کیا همین رفتار صورت گرفت. در آن مقطع هم گل‌محمدی حاضر به بازی دادن به مهدوی‌کیا نبود و حتی در روز خداحافظی مهدوی‌کیا بیشتر از ۵ دقیقه به او بازی نداد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->