تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

قیچی کردن موهای دانش‌آموزان در صف مدرسه و واکنش‌ها به آن + فیلم

  • کد خبر: ۱۰۴۸۴۷
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
  • ۵
قیچی کردن موهای دانش‌آموزان در صف مدرسه و واکنش‌ها به آن + فیلم
انتشار ویدیویی از قیچی کردن مو‌های دانش آموزان یک مدرسه در فضای مجازی خبرساز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حضوری شدن کامل همه مدارس بعد از ۲ سال از آمدن کرونا، بالاخره محقق شد و از ۱۴ فروردین امسال (۱۴۰۱)، درهای مدارس کشور به روی دانش‌آموزان گشوده شد.

از همان روزهای اول بازگشایی مدارس، کلیپ‌هایی در فضای مجازی دست به دست می‌شد مبنی بر اینکه در برخی مدارس، دانش‌آموزان تنبیه شدند. هر چند که تعداد این کلیپ‌ها انگشت شمار است اما همین تعداد اندک هم سؤال برانگیز است.

صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص کلیپ منتسب به مدیر یک مدرسه در تهران که در حال تنبیه بدنی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: مدیر عزل شد و به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد.

در یک کلیپ دیگر، دانش‌آموزان مدرسه‌ای نشان داده می‌شود که یک نفر در حال کوتاه کردن موهای دانش‌آموزانی است که در حیاط مدرسه هستند.

روایت تغییر سر و وضع دانش‌آموزان در ایام کرونایی و در خانه ماندن، به امروز و دیروز بر نمی‌گردد؛ در همان روزهای بازگشایی نصف و نیمه مدارس که سال گذشته آغاز شد، مدارس با این ماجرا روبرو شدند.

اما نحوه برخورد با بچه های مدرسه، نکته بسیار مهمی است که گاهی کج سلیقگی‌ها، باعث می‌شود عملکردهای خوب هم دیده نشود.

ویدئو | جنجال قیچی کردن مو‌های دانش آموزان در صف مدرسه

 
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در خصوص ماجرای کوتاه کردن موهای سر دانش‌آموزان در یک مدرسه نوشت: «وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ» و ما فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم؛ رفتار فرد خاطی با دانش‌آموزان عزیز مطابق ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری؛ «اعمال و رفتار خلاف شؤون اداری یا شغلی است» که از طریق هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و تنبیهات موضوع ماده ۹ قانون مذکور رسیدگی می‌شود.
 
قیچی کردن موهای دانش‌آموزان در صف مدرسه و واکنش‌ها به آن + فیلم

حمله تند رامبد جوان به معلمی که مو‌های دانش‌آموزان را قیچی کرد

رامبد جوان، به انتشار فیلمی از قیچی کردن موی دانش‌آموزان یک مدرسه، واکنش نشان داد. او با حمله به معلمی که دست به این کار زده است، در صفحه شخصی خود نوشت:

«خجالت بکش آقای کم‌هوش و کم‌سواد و وحشی. این‌ها شاید پروفسور سمیعی و استاد شفیعی کدکنی و استاد شجریان و استاد علی دایی و استاد فیروز نادری هستند که این‌قدر ساکت و مظلوم زیر دست‌ها و نگاه ابله و حقیر تو قرار گرفتن.
واااای به حال مملکتمون وااااای به حال آیندمون.»

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با انتشار فیلمی از پسران نوجوان ایستاده در صف مدرسه که شخصی اقدام به کوتاه کردن جلوی موهایشان با قیچی می‌کند، در صفحه اینستاگرامش، چنین نوشت:

«واقعا متاسفم! ای کاش قبل از انجام هر عملی در خصوص کودکان و نوجوانان به عواقب و تبعات روحی و روانی آن نیز فکر می‌کردیم! در جایی که قرار است به فرزندان‌مان علم و تربیت بیاموزند دیدن چنین صحنه‌های به شدت آزاردهنده و ناامیدکننده است... آقای محترم اسم این بچه‌ها دانش‌آموز است نه... که با قیچی افتادید به جانشان. کمی به غرور از دست رفته این بچه‌ها فکر کنید که با این رفتار ناشایست چه ضربه غیرقابل جبرانی به شخصیت آن‌ها می‌زنید. تاسف، تاسف، تاسف.»

اکنون شما اگر از هویت این شخص و یا مدرسه مورد نظر آگاهی دارید می‌توانید با شماره ۲۲۰۱۲۶۵۰ تماس حاصل فرمایید./شبکه‌خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
2
0
فرد خاطی برابر قوانین مدون قضایی و برابر شکایت شکات میتواند تحت تعقیب کیفری قرار گیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
3
0
خجالت آور است. امیدوارم برخورد شود.
صفا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
3
0
این معلم یا ناظم مدرسه ی فرده عقده ای ست که به نظرم از لحاظ شعور انسانی در رتبیه خیلی پائینی قرار داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
3
کار خوبی کرده این بچه ها باید ‌چل بشن چرا ما کهبچهبودیم کچل می کردند الان هم که پیریم خدا کچلمون کرده خواسته عدالت برقرار کنه
مبین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
4
0
اینجا مدرسه است یا زندان که سربچه رابایدتراشید وفرستاد !!!!!که حالا چی چی یاد بگیره ؟ چه بکارش بیاد؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->