ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

پرداخت دیون سال ۱۴۰۰ معلمان، پس از صدور احکام رتبه بندی (۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۴۹۲۵
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
  • ۱۵
پرداخت دیون سال ۱۴۰۰ معلمان، پس از صدور احکام رتبه بندی (۲۵ فروردین ۱۴۰۱)
وزیر آموزش و پرورش گفت: شروع لایحه رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است و آیین‌نامه آن به دولت ارسال شده، وقتی احکام صادر شد، ۶ ماه دیون سال ۱۴۰۰ هم پرداخت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفر به اصفهان، در جمع خبرنگاران در ارتباط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: این سند در سال ۱۳۹۰ تصویب شد و تمهیدات برای اجرای این سند در دستور کار قرار گرفت؛ منتها به دلیل اختلاف آرا در پیاده‌سازی، ظهور آن را در مدرسه نمی‌بینیم، اگرچه اقداماتی شده است.

وی افزود: به همین دلیل مقام معظم رهبری در شهریور ۹۹ فرمودند برنامه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین که شاخص‌مند هم باشد، تدوین شود؛ ما در جلسات مختلف پس از آسیب‌شناسی به این نتیجه رسیدیم که باید سند را در مدرسه اجرا کنیم.

نوری توضیح داد: اینطور نیست که برای پیاده‌سازی تعدادی مدارس را انتخاب کنیم؛ بلکه تعدادی مناطق آموزشی انتخاب می‌شوند و بعد از این سند باید بر اساس یک فرایند صحیح، درست و نظام‌مند پیاده‌سازی شود که احتمالا در حدود ۵ تا ۱۰ درصد مدارس را در دستور کار قرار دادیم که از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ شروع خواهد شد.

وزیر آموزش و پروش ادامه داد: در زمینه مدارس کانکسی، ما تقبل کردیم که با همکاری خیران و نهاد‌های مربوطه مثل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کار‌های لازم را انجام دهیم.

وی در خصوص نحوه تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش اصفهان افزود: بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز از محل ۳۴ هزار نفر آزمون استخدامی و بخشی هم از محل تعیین تکلیفی‌ها به استان تخصیص پیدا می‌کند.

نوری افزود: بخش دیگر هم افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان است که از سال‌های آینده انجام خواهد شد تا تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هم در مدارس حضور پیدا کنند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: به طور طبیعی اسفند سال گذشته و ابتدای امسال هم بخشی از این نیرو را ترمیم کردیم، ولی به حد کفایت نیست که امیدواریم در اقدامات سال‌های بعدی این کار انجام شود.

وی درباره طرح رتبه‌بندی هم متذکر شد: این لایحه با کش و قوس زیادی مواجه بود و در حدود ۱۰ سال به طول انجامید؛ ولی خوشبختانه در این دولت و این مجلس با حمایت شورای نگهبان به تصویب رسید که نسبت به لایحه‌ای که تحویل مجلس شد متفاوت است و شروع بسیار خوبی است.

نوری توضیح داد: طبق ماده یک این قانون، هدف از اجرای آن ارتقای نظام تربیتی کشور است و برای معلمان انگیزه ایجاد خواهد کرد؛ شروع این لایحه از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است و آیین‌نامه آن به دولت ارسال شده که پس از بررسی در کمیسیون و بعد از آن در هیأت دولت، نتیجه‌اش را معلمان خواهند دید؛ وقتی احکام صادر شد، ۶ ماه دیون سال ۱۴۰۰ هم پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
رتبه بندی بخور توسط همتون
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
آقای نوری
با این آیین‌نامه همه جهنمی شدیم
کوروش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
دروغ پشت سر دروغ
دروغهای رگباری دولت رییسی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
سلام کدامیک از حرف شما را باور کنیم گفته بودید ماه فروردین 45 درصد رتبه بندی در احکام برای همه زده خواهد شد. کسی شما را مجبور کرده دروغ بگید!؟ اول فکر کنید بعد حرف بزنید! این چه حرف هایی است که میزنید مثل اینکه می گوید فرد بعد از استخدام حقوق دریافت می کند طبیعی است بعد از احکام دیون رتبه بندی پرداخت می شود مگر قبل از احکام ممکنه ( هفت خان رستم را شما افزایش دادید لطفا اول 45 درصد را بزنید بعد خان را پشت سر بگذارید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
آیین نامه بسیار بخیلامه نوشته شده ..انیشتن هم نمی‌تواند به این امتیازات دست پیدا کند
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
باسلام وزیر محترم آیین نامه را اصلاح کنید . ما اعتراض داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
پس دیون بازنشستگان فرهنگی که در مهر1399بمدت شش ماه ان سال از بابت1گروه طلب دارند چه می شود؟!!.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
سلام،آقای نوری مثل اینکه اشتباهی شده،تدریس در دانشگاه ۲۰ امتیاز،سی سال سابقه معلم ۱۵ امتیاز!!!!! کدوم معلم در دانشگاه تدریس می کند
ممدو
Japan
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
این تپه رو بی خیال شید... لطفاً.
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
0
0
هم رسانه ها تون وهم مسولینتون یک شاهی ارزش ندارین با این شانتاژ خبری
دیگه مردم هیچ اعتمادی بهتون ندارن
خدا وکیلی ابرای شما نون داره ولی برای ما فقط اعصاب خوردی.هیچی نگین بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
کار کارشناسی نشده است
محمد از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
حق التدریس بهمن و اسفند کی واریز می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
واقعا خودشون میگن ده سال پیش می باس اجرا بشه وقتی کم کاری کردید معلمانی که به هر حال در طول ده سال پیش باز نشست شون حق آنها چی خودشان موضوع رو کش دادن که هنوز هم از اول فروردین بود کم کردند میگن ۳۱ شهریور بلور کنید یخچال معلمان و معلمان باز نشسته شده کمد نه یخچال
علی
United States of America
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
بزک‌نمیر بهار میاد ..کشک وپتت به کارمیاد...
فک نکنم فرهنگیان چشمشون از این قضیه آب بخوره...فقط همش بوق وکرنا
فتح اله زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
با سلام شما نه اضافه کاری پارسال و نه دیونی که از حقوق معلمان بدبخت ورمیدارید و نه حکم حقوق امسال و میدید و... توروخدا حرف نزدید کدوم دیون ...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->