نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

هاشمی‌جواهری: تغییرات هیات بدنسازی خراسان رضوی به دور از منافع شخصی بود

  • کد خبر: ۱۰۴۹۴۲
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
هاشمی‌جواهری: تغییرات هیات بدنسازی خراسان رضوی به دور از منافع شخصی بود
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: تغییرات در هیات بدنسازی خراسان رضوی به دور از منافع شخصی بوده است و در نظر داریم از سروش پور آزاد در سایر عرصه‌ها استفاده کنیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ علی اکبر هاشمی‌جواهری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی که در اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از باشگاه‌های ورزشی بدنسازی خصوصی بیان کرد: با توجه به اینکه توجه ویژه‌ای به باشگاه‌های خصوصی نمی‌شود، اما این باشگاه‌ها بیشترین خدمت را به جامعه انجام می‌دهند.

وی  با اشاره به اهمیت باشگاه‌های بدنسازی گفت: دو سوم باشگاه‌های ورزشی مشهد را باشگاه‌های بدنسازی تشکیل می‌دهند. این رشته ورزشی مادر و بنیان سایر رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی بنا بر دلایلی و بدون تاثیر از تصمیمات رییس فدراسیون و به دور از منافع شخصی تصمیم بر جابجایی در هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گرفت. ما صرفا منافع ورزش خراسان رضوی را مد نظر قرار داده‌ایم. احساس کردیم سروش پور‌آزاد، رییس سابق این هیات می‌تواند در سایر عرصه‌ها به ما کمک کند.

هاشمی‌جواهری افزود: جواد بهارآرا افتخار ورزش خراسان رضوی است. متاسفانه در این مدت تعبیراتی برای وی به کار رفته که در شان ورزش خراسان رضوی نبوده است. جواد بهارآرا استاد دانشگاه است و با زیست شناسی و فیزیولوژی بدن سر و کار دارد که می‌تواند دیدگاه‌های علمی خود را در این هیات ورزشی حاکم کند.

وی ضمن تقاضا از بهارآرا جهت توجه به تمام سلائق افراد اضافه کرد: از وی می‌خواهم از تمام کسانی که در این حیطه زحمت کشیده‌اند، استفاده کند. همچنین از سایر افراد هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی نیز تقاضا دارم بهارآرا را در این راه یاری کنند.

هاشمی جواهری گفت: بهارآرا می‌تواند تمام افراد جامعه بدنسازی را مجددا دور یکدیگر جمع کند. ممکن بود اگر شخضیت دیگری را از جامعه بدنسازی انتخاب کنم، چند دستگی در میان این رشته ورزشی به وجود آید و بعضی افراد از رییس هیات استان خود فاصله بگیرند، اما جواد بهارآرا می‌تواند تمام سلایق بدنسازی خراسان رضوی را دور یکدیگر جمع کند.

وی عنوان کرد: در اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نمی‌توانیم کمک‌های مالی شایانی به هیات بدنسازی استان داشته باشیم، اما قطعا حمایت‌های معنوی، پژوهشی و علمی از این هیات ورزشی خواهیم داشت تا در تمام عرصه‌ها موفق باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->