شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟
سرخط خبرها

حمایت تمام‌قد امیر قلعه‌نویی از سرمربی تیم ملی فوتبال امید

  • کد خبر: ۱۰۵۰۵۳
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
حمایت تمام‌قد امیر قلعه‌نویی از سرمربی تیم ملی فوتبال امید
سرمربی اسبق استقلال و تیم ملی گفت: مهدوی‌کیا کار ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها را انجام می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد که شرایط مناسبی برای تیم امید و بزرگ‌سالان فوتبال ایران فراهم شود. در حاشیه مسابقه دوستانه گل‌گهر سیرجان و تیم امید ایران که با برتری ۲ بر ۱ گل‌گهر به پایان رسید، امیر قلعه‌نویی، سرمربی باتجربه سیرجانی‌ها، در جمع خبرنگاران در ورزشگاه آزادی حاضر شد و نسبت به وضعیت تیم امید و بزرگ‌سالان فوتبال ایران موضع‌گیری کرد و همچنین توضیحاتی مجدد درباره اریک بایناما ارائه کرد.

تیم امید مثل کلاس اول دبستان است

طاعات و عبادات عزیزان مورد قبول باشد. در گذشته بهترین معلم‌ها، معلم‌های کلاس اول بودند و این مسئله هم دلیل داشت تا دانش‌آموزان را برای کلاس‌های بالاتر به‌خوبی آماده کنند. تیم ملی امید و جوانان به‌ویژه تیم امید که پل ارتباطی با تیم ملی بزرگ‌سالان است، برای پشتوانه‌سازی است.

امیدوارم ورزش دست ورزشی‌ها باشد

مشکلات فقط مربوط به الان نیست و در گذشته هم چنین شرایطی بوده است. بار‌ها بازیکنان تیم امید در فرودگاه مانده‌اند و مشکل خروج از کشورشان حل نشده بود. توقع ما از آقای سجادی به‌عنوان یک مدیر ورزشی این است که نگاهی ورزشی و مدیریتی داشته باشد. امیدوارم این‌بار زحمات وزیر ورزش به نتیجه برسد. همه از او توقع دارند و همه باید کمک کنند که ورزش دست ورزشی‌ها باشد.

ان‌شاءا... تیم امید بعد از پنج دهه به حقش برسد

به تیم امید هم باید توجه بیشتری شود. برای تیم امید آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم بعد از پنج دهه این تیم ان‌شاءا... به حقش برسد. امید‌ها تیم خوبی دارند و بابرنامه هستند. این تیم در بازی با ما در خطوط حمله و دفاع خیلی خوب کار کرد.

جام‌جهانی مهم است؛ اما این بچه‌ها نباید فراموش شوند

نگاهی که به تیم ملی بزرگ‌سالان وجود دارد، باید بیشتر از آن به تیم امید باشد. آقای مهدوی‌کیا گله‌هایی داشت که ما می‌دانیم به‌حق است. امیدوارم به این تیم توجه زیادی شود. جام‌جهانی خیلی مهم است؛ ولی این بچه‌ها را هم نباید از یاد ببریم. با گل‌گهر، پرسپولیس و نساجی بازی کنند، چه چیزی نصیب این بازیکنان می‌شود؟ باید به خارج از کشور بروند و بازی‌های بین‌المللی انجام دهند، آن فضا و محیط به آن‌ها کمک می‌کند.

فکر مدیریتی در ایران کوتاه است

تیم داخل زمین آن‌ها عالی است، ولی در خارج از زمین هم باید قوی عمل شود. این بازیکنان مدام باید بازی بین‌المللی انجام دهند. بازیکن بیست‌و‌یک‌ودوساله قطری هشتاد بازی بین‌المللی دارد؛ اما این بنده‌خدا‌ها امروز آقای وزیر محبت کرده و دستور داده است تیم امید در ورزشگاه آزادی بازی کند، وگرنه قرار بود بازی لغو شود. اگر سجادی از جنس ورزش نبود، بازی لغو می‌شد؛ به‌همین‌راحتی. ببینید فکر مدیریتی در این مملکت کوتاه است؛ اما باید نگاه ویژه‌ای به تیم امید وجود داشته باشد.

مهدوی‌کیا کاری کرده که ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها می‌کردند

تا الان هر مربی در تیم امید بود، به فکر این بود که یک مرحله را عبور کند؛ اما اکنون مهدوی‌کیا کار خوبی کرده و کاری انجام داده که سال‌هاست کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها انجام داده و می‌دهند.

۷ امتیاز نه، ۳۰‌امتیاز را از دست دادیم!

با آقای وزیر درباره موضوع کسر امتیاز صحبت نکردیم، اما هفت‌امتیاز نبوده و ما دست‌کم سی‌امتیاز از دست داده‌ایم. اگر ۹ گل ناحقی را که کمیته انضباطی برای ما در نظر گرفته است، ببینید در لیگ برتر با این تغییرات ما چندم جدول از نظر گل خورده و گل زده می‌شویم. این کاری که با ما کردند، در تاریخ فوتبال جهان رخ نداده است؛ ما کار اشتباهی هم نکردیم. شما فکر کنید ماشین خریدید و دفترخانه استعلام‌های لازم را انجام دهد و هزینه را پرداخت کنید، ولی به‌یک‌باره در خیابان شما را بگیرند.

ما با ۱۰۰‌هزار دلار بازیکن آوردیم، آن‎ها با ۵۰۰‌هزار یورو!

در این شرایط مقصر چه کسی است؟ آنکه استعلام‌ها را انجام داده است. ایراد قلعه‌نویی این است که با دلال نمی‌بندد. ما کی‌روش استنلی را با صدو‌خرده‌ای به ایران آوردیم یا همین گئورگی ولسیانی را که کاپیتان سپاهان شده است، با هفتادهشتادهزار دلار آوردیم؛ ولی بازیکن آورده‌اند با ۵۰۰‌هزار یورو.

اگر به‌جای ۷۰‌هزار دلار، ۸۰۰‌هزار دلار می‌دادیم، کسی ایراد نمی‌گرفت

اریک بانیاما را کلا با هفتادهشتادهزار دلار آوردیم. اگر ما هم بازیکن هشت‌صدهزار‌دلاری می‌آوردیم، این رأی را نمی‌دانند؛ چون در ۸۰۰‌هزار دلار چیزی گم نمی‌شود. هر کسی را که می‌خواهد در این مملکت خدمت کند، می‌زنند. نباید خدمت کنی و اگر سالم کار کنی، شما را می‌زنند.

سالی که گذراندم، جزو بدترین سال‌های زندگی‌ام بود

من هم باید بازیکن شش‌صدهزار‌یورویی بیاورم و بازی‌اش ندهم و به فیفا برود و پولش را هم بگیرد و در‌نهایت محروم شویم. اگر سالم کار کنید، همین بلا سرتان می‌آید. سالی که گذشت، جزو سال‌های بد زندگی من بود و اگر من نبودم، شاید اتفاقات دیگری رخ می‌داد.

باید بازی‌های بزرگ برای تیم ملی لحاظ شود

باید تبریک بگوییم و از همه افرادی که در مسیر رسیدن به جام‌جهانی تلاش کردند، تشکر کنیم. نگاه‌ها باید عوض شود. یکی از حرف‌هایم به دکتر سجادی این بود که باید تیم ملی بازی‌های بزرگ بین‌المللی داشته باشد. می‌گویند قرعه آسانی داریم؛ اما در جام‌جهانی قرعه آسان وجود ندارد، زیرا همه تیم‌ها که صعود کرده‌اند، مراحلی را گذرانده‌اند. اما تیم ملی ایران توانایی‌های بزرگی دارد و باید بازی‌های بین‌المللی ما بیشتر شود؛ چون این نسل توانایی آن را دارد که از گروه صعود کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->