۴۸ آرایشگاه زنانه در مشهد مهر و موم شد (۴ تیر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی سنگین انبار مبلمان در بولوار سجاد مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) + ویدئو آیا «تتلو» در عید غدیر آزاد خواهد شد؟ ترفند‌هایی برای خوشبو کردن لباس‌های داخل کمد و کشو‌ها رابطه افزایش عمر با نجات کره زمین ۵۰.۶ درجه سانتیگراد | اهواز رکورددار گرما در خوزستان رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۴ تیر ١۴٠٣) | افزایش دما و تداوم وزش باد بهترین خوراکی برای تناسب اندام؛ هر روز یک وعده تخم مرغ حمایت افراطی از سگ و گربه‌های ولگرد آموزش و پرورش از صدور کارنامه یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز پایه نهم خبرداد امحای ۵ تُن موادمخدر غیردارویی در مشهد | ۸ هزار معتاد متجاهر در مشهد جمع‌آوری شدند+ فیلم توضیحات معاون وزیر آموزش و پرورش درباره متوازن‌سازی شهریه در ۱۶ هزار مدرسه کشور دانشگاه فردوسی مشهد مجری هیچ نظرسنجی انتخاباتی نخواهد بود آغاز طراحی و توسعه شبکه شتاب‌نگاری برای ۳ کلانشهر مشهد، تهران و تبریز پرداخت علی‌الحساب برای بازنشستگان در روز‌های آتی | آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شروع رتبه‌بندی معلمان از ٣١شهریور ١٤٠٠ است + جزئیات (۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۵۸۱۴
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
  • ۵
شروع رتبه‌بندی معلمان از ٣١شهریور ١٤٠٠ است + جزئیات (۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به تشریح تفاوت لایحه رتبه‌بندی معلمان با قانون رتبه‌بندی پرداخت و گفت: تکلیف قانون، به شروع رتبه‌بندی از ٣١شهریور ١٤٠٠ است.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به تفاوت‌های آنچه در لایحه رتبه‌بندی معلمان تدوین شده با آنچه در قانون رتبه‌بندی معلمان تصویب شده پرداخت و اظهار کرد: در لایحه رتبه‌بندی، معلمان شاغل در پست‌های اداری مشمول نبودند، ولی در قانون شامل همه معلمان می‌شود.

وی ادامه داد: در لایحه، عنوان رتبه‌ها وجود نداشت فقط اعداد رتبه وجود داشت، ولی در قانون عنوان رتبه‌ها اضافه شده است.

نومعلمان حذف نشدند

ستاری‌فرد اضافه کرد: در لایحه درصد افزایش حقوق ٢٥ درصد میانگین، ولی در قانون ٤٥ تا ٩٠درصد است.

وی با بیان اینکه در لایحه حداقل سنوات مشمولین ۲ سال بوده و نومعلمان حذف می‌شدند، گفت: در لایحه فاصله کسب هر رتبه ۶ سال، ولی در قانون به ۵ سال تغییر یافته است.

پیش‌بینی سنوات ارفاقی در قانون رتبه‌بندی معلمان

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در قانون، سنوات ارفاقی برای معلمان عشایری، روستایی، استثنایی، نخبگان و ابتدایی به ازای هر سال خدمت، ٣ ماه کسر می‌شود.

وی افزود: در لایحه برای رتبه ٤ و٥ حداقل سابقه ٢٠و ٢٦ سال، ولی در قانون ١٥ و ٢١ سال خدمت پیش‌بینی شده است.

تکلیف قانون به شروع رتبه‌بندی از ٣١شهریور ١٤٠٠ است

ستاری فرد درباره منابع قانون رتبه‌بندی معلمان، بیان کرد: در لایحه اعتبارات رتبه‌بندی در قوانین بودجه پیش‌بینی می‌شود، اما در حال‌حاضر ۳۸ هزار میلیارد بودجه پایدار پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: در لایحه محدودیت از طریق سهمیه‌بندی شامل حداقل ۳۰ درصد رتبه یک، حداقل ۲۵ درصد رتبه ۲، حداکثر ۲۰ درصد رتبه ۳، حداکثر ۱۵ درصد رتبه ۴ و حداکثر ۱۰ درصد رتبه ۵ است، اما در قانون سهمیه‌بندی نیست.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تکلیف قانون به شروع رتبه‌بندی از ٣١شهریور ١٤٠٠ است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
1
این آیین نامه آموزش پرورش را در آینده با مشکلات بسیاری درگیر می‌کند
مدرک دکترا را باید بردارند چون معلمان اکثرا لیسانس جذب میشوند وذهن معلم را تا ده سال به طرف درس خودش می‌برند و از حق دانش آموز ضایع میشود ،، تالیف کتاب را باید بردارند معلم نویسنده نیست پژوهش گر است آن هم پژوهش گر کلاس و کتابهای حوزه تدریس .خودش .معلم نمونه کشوری برای مقایسه را باید بردارند ..معلمان نمونه کشوری و بسیار خاص هستند

اولا گرفتن مدرک دکترا برای معلمان لیسانس که تدریس دارند بسیار سخت است و ده سال ذهن معلم را برای گرفتن مدرک میبرد و معلمان نمونه کشوری بسیار خاص هستند. این دو گزینه باید برداشته شود سقف رتبه بندی باید تجربه و مدرک نهایت فوق لیسانس و مقاله و پژوهش در مورد تدریس و دانش آموزان ودر مورد کلاس باشد و ضمن خدمت و پژوهش و غیره
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
2
اجراب قانون رتبه‌بندی بدرازا کشید علت عجیب و غیر عاقلانه هست.
اسماعیل دهقان قله زو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
1
باسلام واحترام انشالله رتبه بندی به زودی انجام میشود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
ای دروغگوهای قهار

این همه در بوق و کرنا می کنید
اضافه حقوقتون از ۶۰۰ تا دو تومن است
پولی که در مقابل اینهمه جار و جنجال و گرونی هیچ است
ali
Germany
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
با وجود اینهمه تخلف ات از سوی معلم نماها از کتک زدن ها تا پرتاب اشیا در کلاس و صدمات روحی و جسمی به دانش آموزان آیا رواست چنین پرداختی از بیت المال و جیب مالیات دهندگان به اینها؟؟!!!
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->