روایت زندگی‌نامه‌نویس ایلان ماسک از شب خرید توئیتر

  • کد خبر: ۱۰۶۲۹۵
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
روایت زندگی‌نامه‌نویس ایلان ماسک از شب خرید توئیتر
زندگی‌نامه‌نویس ایلان ماسک فاش کرده است که مدیر عامل تسلا شب پس از خرید توییتر را چگونه گذرانده است.

شهرآرانیوز - زندگی‌نامه‌نویس ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، فاش کرده است که میلیاردر اهل آفریقای جنوبی ساعاتی پس از خرید موفقیت‌آمیز توییتر با قیمت ۴۴میلیارد دلار، سخت مشغول توسعه موتور موشک اسپیس ایکس بوده است.

والتر ایزاکسون، پروفسور و نویسنده، در این‌باره در توییتر نوشته است:

«آخر شب گذشته، پس از پیروزی در نبرد خرید توییتر، ایلان ماسک در بوکا شیکا بود و جلسه معمول خود را در ساعت ۱۰ شب درباره طراحی موتور رپتور برگزار کرد؛ جایی که او بیش از یک ساعت را روی راه‌حل‌های نشتی سوپاپ کار کرد. سه‌شنبه هیچکس به توییتر اشاره‌ای نکرد. او می‌تواند چند کار را انجام دهد.»

ماسک در آگوست گذشته در توییتی نوشت که ایزاکسون که زندگی‌نامه‌ استیو جابز، بنجامین فرانکلین و لئوناردو داوینچی را نوشته است، اکنون برای نگارش یک کتاب جدید توجه خود را روی زندگی او متمرکز کرده است.

ماسک، که خود را مدافع سرسخت آزادی بیان می‌خواند، در بیانیه‌ای درباره توئیتر گفته است:

«آزادی بیان پایه و اساس یک دموکراسی کارآمد است و توییتر یک شهر دیجیتالی است که در آن موضوعات حیاتی برای آینده بشریت مورد بحث قرار می‌گیرند. من همچنین می‌خواهم توییتر را با ویژگی‌های جدید، متن‌باز کردن الگوریتم‌ها برای افزایش اعتماد، ازبین‌بردن ربات‌های هرزنامه و احراز هویت همه انسان‌ها، بهتر از همیشه کنم. توییتر پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد – من برای آزاد کردن توئیتر مشتاقانه منتظر همکاری با این شرکت و جامعه کاربران آن هستم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->