تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها
توزیع سریال «دل» با بازی حامد بهداد و ساره بیات از چهارشنبه این هفته

۲ بازیگر مشهدی به شبکه نمایش خانگی می‌آیند

  • کد خبر: ۱۰۶۴۲
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
۲ بازیگر مشهدی به شبکه نمایش خانگی می‌آیند
سریال نمایش خانگی دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی از چهارشنبه ۱۳ آذر در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد داشت.
افخمی| هادی که پیش از این حضور در این عرصه را با سریال پرمخاطب «عاشقانه» پشت‌سر گذاشته، این‌بار با مجموعه «دل» به شبکه نمایش خانگی می‌آید. این سریال، فضایی عاشقانه و خانوادگی دارد و قصه آن نیز درباره ستایش عشق و تفاوت آن با انواع‌واقسام عشق است. همچنین «دل» به روابط خانوادگی و آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌پردازد. ساره بیات و حامد بهداد، دو بازیگر مشهدی، جزو بازیگران اصلی این سریال هستند. بهداد و بیات پیش از این حضور در شبکه نمایش خانگی را به‌ترتیب با سریال‌های «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری و «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی تجربه کرده‌اند. درکنار این دو سعید راد، بهرام افشاری، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، کوروش تهامی، مهراوه شریفی‌نیا و یکتا ناصر به ایفای نقش می‌پردازند. حضور این بازیگران درکنار کارگردانی منوچهر هادی که معمولا با آثارش، مخاطب عام را با خود همراه می‌کند، می‌تواند به فروش این فیلم به‌ویژه در رقابت با دو سریال «مانکن» و «کرگدن» که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شوند، کمک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->