نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال فریب سپاهان را می‌خورد؟

  • کد خبر: ۱۰۶۵۱۹
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
استقلال فریب سپاهان را می‌خورد؟
استقلال درشرایطی چهارشنبه هفته آینده مقابل سپاهان قرار می‎‌گیرد که رقیبش بعد از باخت سنگین به الغرافه از لیگ قهرمانان آسیا جذف شده است. موضوعی که شاید باعث فریب فرهاد مجیدی و شاگردانش شود.

کروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در موقعیتی است که یک اشتباه می‌تواند تمام اندوخته‌های این تیم در فصل جاری را بر باد دهد و آن‌ها را از رسیدن به جام قهرمانی دور کند. شکست مقابل تیم‌های مدعی و حتی تساوی استقلال را در حالی که شش امتیاز با رقیب سنتی فاصله دارد، در وضعیت نگران کننده‌ای قرار خواهد داد و لازم است که فرهاد مجیدی و شاگردان بدون توجه به اینکه برای پرسپولیس چه نتایجی رقم می‌خورد، به سمت موفقیت در بازی‌های آتی گام بردارند و تحلیل درستی از رقبای خود داشته باشند.

پر واضح است که استقلال دست‌کم چهار بازی چالش‌برانگیز مقابل سپاهان، فولاد، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان خواهد داشت و لغزش در هر یک از این بازی‌ها منجر به صدمات جبران‌ناپذیری خواهد شد.
تیم مجیدی در قدم اول رخ در رخ سپاهان قرار می‌گیرد. تیمی که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. شاید برخی سپاهان را تیمی درهم شکسته یا به لحاظ تاکتیکی دارای ضعف‌های عمیق ارزیابی کنند، اما این واقعیت تیمی نیست که سه‌شنبه شب با وجود تمام شایستگی‌هایش از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
سپاهان در شرایطی از رقابت‌های آسیایی کنار رفت که اگر در زدن ضربات آخر قدری دقت می‌کرد چه بسا دست‌کم با یک تساوی شیرین میدان رقابت با الدحیل را ترک می‌کرد و با همین یک امتیاز به مرحله بعد صعود می‌کرد.
موقعیت‌سوزی‌های پی‌درپی در خط حمله استقلال، اما مهم‌ترین دلیلی بود که این تیم اصفهانی را از رسیدن به مرحله بعد محروم کرد و بی‌تردید اگر مهاجمان سپاهان با دقت و آرامش بیشتری اقدام به نواختن ضربات آخر می‌کردند، ماجرا طور دیگری رقم می‌خورد.
در واقع لازم است که فرهاد مجیدی و شاگردانش با وجود حذف، اما به سپاهان به عنوان حریفی درجه یک نگاه کنند و برای تیمی که قادر است بیش از انگشتان دو دست موقعیت صد درصد گلزنی مقابل الدحیل به دست آورد، با هدفمندی مناسب گام به میدان بگذارند و هرگز حذف زردپوشان اصفهانی را دلیلی بر ناتوانی آن‌ها ندانند.
چنین رویکردی قطعاً برای استقلال دستاورد مطلوبی در بازی چهارشنبه هفته آینده در اصفهان به همراه خواهد داشت و آبی‌ها را به سمت کامیابی در این میدان سوق خواهد داد. خط آتش سپاهان بواقع زهرآگین است و به اینکه در خط دفاع ضعف‌های بسیاری دارد، اما در فاز گلزنی می‌تواند تیمی دردسر آفرین باشد که این می‌طلبد سرمربی استقلال و شاگردان با آگاهی گام به این میدان بگذارند و گول شکست اخیر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را نخورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->