کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

شاکری: دل خوشی از شهرخودرو ندارم، اما دلم نمی‌خواهد سقوط کند

  • کد خبر: ۱۰۶۵۴۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
شاکری: دل خوشی از شهرخودرو ندارم، اما دلم نمی‌خواهد سقوط کند
«یونس شاکری»، مهاجم خراسانی تیم گل‌گهر سیرجان پس از شش ماه مصدومیت تمریناتش را آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهاجم خراسانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان حالا بعد از طی بیش از شش ماه از مصدومیت بدی که در شب بازی با پرسپولیس برایش رقم خورد، رفته‌رفته کار با وزنه را آغاز کرده است و می‌خواهد با فراموشی فصل رؤیایی که با کابوس مصدومیت به هدر رفت، خودش را برای لیگ‌برتر بیست‌ودوم آماده کند.

یونس شاکری که دو فصل خوب پشت‌سر هم را در شهرخودرو و بعد از آن در گل‌گهر سپری کرده بود، امسال هم کار را رؤیایی آغاز کرد، اما درست در بازی‌ای که فکر می‌کرد با درخشش خودش می‌تواند در کانون توجهات قرار بگیرد، مقابل پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد تا کابوس خانه‌نشینی دامن‌گیرش شود. شاکری هفته اول لیگ‌برتر در بازی با تراکتور دو پاس گل داد و بهترین بازیکن میدان شد.

در هفته دوم نود دقیقه مقابل فجرسپاسی در میدان بود و هفته سوم هم تک‌گل تیمش برابر نساجی را به ثمر رساند. مهاجم خراسانی هفته چهارم لیگ بیست‌ویکم ۴۵ دقیقه مقابل پرسپولیس بازی کرد و به‌دلیل پارگی رباط صلیبی در این دقیقه از بازی جایش را به مرتضی تبریزی داد و حالا نزدیک به شش ماه و سه هفته است که خانه‌نشین شده است. مرد مورداعتماد امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر، درباره لیگ‌برتر فوتبال ایران، تیم شهرش مشهد و حال‌وروزش در دوران مصدومیت می‌گوید.

کار با وزنه را آغاز کرده‌ام

بازیکن تیم فوتبال گل‌‎گهر سیرجان درباره مصدومیتش و دوری از میادین گفت: «در بازی مقابل پرسپولیس یکی از بازیکنان حریف روی زانوی من فرود آمد و مصدوم شدم و متأسفانه رباط صلیبی‌ام پاره شد. به‌دستور پزشک جراحی کردم و خداراشکر از عملم راضی‌ام. هنوز نرم‌دویدن را شروع نکرده‌ام و فقط با وزنه کار می‌کنم. هنوز مشخص نیست چه زمانی می‌توانم نرم‌دویدن را آغاز کنم.»

در بهترین وضع فوتبالی مصدوم شدم

یونس شاکری با ابراز حسرت از مصدومیت بدموقعی که گریبانش را گرفت، اظهار کرد: «این مصدومیت در بهترین وضعیت فوتبالی و فرم بدنی برای من رخ داد. در یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌ام بودم و شرایط تیم هم عالی بود. اما دیگر نباید به آن فکر کنم و نگاهم باید روبه‌جلو باشد. هرچه بود، اتفاق افتاد و کاری از دستم برنمی‌آید. من تلاش می‌کنم بدون ریسک و با همه توان برای فصل آینده آماده شوم و به میادین برگردم.»

به‌دلیل عذابی که می‌کشم، فوتبال نگاه نمی‌کنم!

وی افزود: «باور کنید از وقتی مصدوم شدم، هیچ فوتبالی را نگاه نکردم، نه داخلی، نه خارجی. شاید باورش برای شما سخت باشد، چون در این وضع وقتی فوتبال ببینم، خیلی عذاب می‌کشم و اذیت می‌شوم. خیلی سخت است که یک فوتبالیست مصدوم شود و از بیرون بازی را ببیند. واقعا این اتفاق برای من افتاده و حتی بازی‌های تیم خودم گل‌گهر، را هم نمی‌بینم. مصدومیت این‌قدر آزاردهنده است که حتی طاقت فوتبال‌دیدن را هم ندارم.»

حکم علیه گل‌گهر ناعادلانه بود

مهاجم گل‌زن گل‌گهر سیرجان با اشاره به اتفاقاتی که برای این تیم افتاد و شش امتیاز از تیم سیرجانی کسر شد، تصریح کرد: «واقعا نمی‌دانم چه بگویم. می‌ترسم حرفی بزنم که به مذاق آقایان خوش نیاید و محرومم کنند. نمی‌شود درباره ریز مسائل حرف زد، اما رأی عجیب‌وغریب و ناعادلانه بود. مگر می‌شود در طول یک ماه همه‌چیز را بررسی کنند، رأی بدهند و استیناف هم تأیید کند؟ اگر این رأی درست بود، چرا رئیس فدراسیون را برکنار کردند؟ به‌هرحال تیم ما عزمش را برای رتبه‌های بالا جزم کرده بود. در بدترین وضع الان باید دوم یا سوم می‌بودیم، اما این رأی باعث شد کمر تیم بشکند و بچه‌ها از لحاظ روحی‌روانی افت کنند. بعد از این اتفاقات، واقعا تیم به‌هم ریخت و در بازی‌های زیادی باختیم و مساوی کردیم که در شرایط عادی شک نکنید این اتفاقات نمی‌افتاد.»

لیگ امسال کیفیت گذشته را ندارد

یونس شاکری با اشاره به لیگ بیست‌ویکم گفت: «باور کنید بازی‌ها را نگاه نمی‌کنم، اما می‌دانم که چه تیم‌هایی در کورس هستند. معتقدم لیگ امسال کیفیت گذشته را ندارد. تیم‌ها نوسان زیادی دارند. مس رفسنجان خیلی خوب بازی می‌کرد، اما چندهفته‌ای است که می‌بازد و نمی‌تواند امتیاز بگیرد. کسی فکر نمی‌کرد تیم شهرخودرو در سیرجان سه گل به ما بزند، اما زد.»

شهرخودرو تیم مشهد حساب نمی‌شود

مهاجم سابق تیم فوتبال شهرخودرو مشهد درباره وضعیت و جایگاه این تیم در جدول اظهار کرد: «آن‌ها تیم خوبی هستند. درست است که دل خوشی از آن‌ها ندارم، اما تیم شهر خودم است و امیدوارم درنهایت در لیگ‌برتر بماند. آن‌همه هوادار دارد و واقعا حیف است این تیم سقوط کند. البته شهرخودرو تیم مشهد حساب نمی‌شود، ولی با آن‌همه امکانات در شهر، واقعا باید یک تیم خوب داشته باشیم. نمی‌دانم ماجرا چیست که در مشهد تمرین نمی‌کنند.»

رقابت لیگ تا هفته پایانی ادامه دارد

وی ادامه داد: «معتقدم در لیگ ما تیم‌های مدعی خودشان را جدا کرده‌اند و تیم‌های پایین جدول رقابت تنگاتنگی برای نیفتادن دارند. اگر استقلال بتواند سپاهان را ببرد، می‌شود گفت تا حدود زیادی قهرمان است. این بازی مستقیم قهرمانی را تا حدودی مشخص می‌کند. معلوم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود. اختلاف شش امتیاز اصلا نمی‌تواند به این معنا باشد که کار تمام شده است. پرسپولیس تیمی باتجربه و قدرتمند دارد. درست است امسال نتایجشان آن‌طور که باید خوب نبوده است، اما واقعا نباید آن‌ها را دست‌کم گرفت. روی کاغذ بازی‌های استقلال سخت‌تر است.

فوتبال پیش‌بینی‌پذیر نیست و بچه‌های پرسپولیس بدون شک ناامید نیستند. آدم در زندگی با امید پیش می‌رود. هردو تیم برای من محترم هستند. امیدوارم هرتیمی شایسته قهرمانی است، بتواند به هدفش برسد. درست است پرسپولیس یارگیری خوبی نکرد، اما تیم باتجربه‌ای دارد. استقلال هم با اینکه نباخته است، بازیکنان جوان و تأثیرگذاری رو کرده است. رقابت تا هفته پایانی ادامه دارد. بازی‌های زیادی در پیش است و هر تیمی بتواند تمرکزش را بهتر حفظ کند و امتیازات کمتری از دست بدهد، قهرمان می‌شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->