تشخیص به موقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟
سرخط خبرها

دستگیری باند بین‌المللی قاچاق موادمخدر در نزدیکی مشهد

  • کد خبر: ۱۰۶۸۵۵
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
دستگیری باند بین‌المللی قاچاق موادمخدر در نزدیکی مشهد
باند بین‌المللی قاچاق مسلحانه مواد مخدر به سرکردگی شرور تحت تعقیب به هویت «جواد آفاق» در حالی متلاشی و تمامی اعضای آن دستگیر شدند که سرکرده باند چندی پیش در اقدامی مسلحانه یک نفر را در مشهد به قتل رسانده بود.

به گزارش شهرآرانیور؛ در یک مورد اعضای این باند که در حوالی روستای خلق‌آباد زندگی مخفیانه‌ای داشتند، برای قدرت‌نمایی به جاده کلات مراجعه و پس از بستن راه عبور و مرور شهروندان اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سوی خودروهای عبوری و حتی مغازه‌های اطراف می‌کنند.

«جواد آفاق» در یک درگیری مسلحانه دیگر یک نفر را با شلیک‌های مکرر گلوله و زدن تیر خلاص کشت و پس از این واقعه ایران را ترک کرد و با همکاری و پوشش اعضای باند مسلحانه قاچاق بین‌المللی مواد مخدر به افغانستان گریخت.

مقام قضایی با بازخوانی اقدام‌های جنون‌آمیز و خطرناک باند شرارت و قاچاق مسلحانه و بین‌المللی مواد مخدر به این نتیجه رسید که سرکرده باند با هویت «جواد آفاق» به صورت کاملاً حرفه‌ای دست به قاچاق مواد مخدر از کشور افغانستان می‌زند و در آن سوی مرزها افرادی اقدام‌های مجرمانه او را پوشش می‌دهند.

بررسی‌های بازپرس پرونده روشن کرد سرکرده باند مخفیانه به ایران آمده و با همراهی اعضای این باند در حوالی شهر مشهد اقدام به تولید مواد مخدر از نوع شیشه می‌کند و در حال حاضر آن‌ها از عاملان اصلی توزیع موادمخدر در شهر مشهد هستند.

تعدادی از اعضای باند «آفاق» در حوالی روستای کاهو یک ویلا را تبدیل به محل تولید مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کرده و از آنجا شیشه‌ها را بین جوانان شهر توزیع و درآمدهای هنگفتی به جیب می‌زدند

با ورود ماموران اعضای این باند و درگیری، یک نفر زخمی و سه نفر دیگر دستگیر می‌شوند همچنین حدود ۷۰کیلوگرم هروئین، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، ادوات و مواد اولیه تولید موادمخدر صنعتی به همراه یک کلت جنگی و چندین فشنگ مربوط به سلاح کلاشنیکف از آن محل کشف شد.

سرکرده باند برای پرداخت پول خرید و فروش مواد مخدر به قاچاقچی‌های بین‌المللی که در کشور افغانستان بودند روشی خاص داشت که تمامی زوایای کار نیز لو رفت و حساب‌های بانکی آن‌ها که میلیاردها تومان موجودی داشت مسدود شد.

چندین دستگاه خودرو سواری نیز که در اقدام‌های مجرمانه این افراد مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز توقیف شد.

سلسله اقدام‌های تبهکارانه و مسلحانه اعضای این باند سبب شد تا به تمامی آن‌ها اتهام محاربه از طریق قاچاق مسلحانه مواد مخدر و افسادفی الارض تفهیم شود. اما به سرکرده این باند علاوه بر اتهامات مذکور با اتهام قتل عمد نیز روبه‌رو است.

درحالی تمامی اعضای این باند مخوف دستگیر و لانه‌های فساد آن‌ها شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت که متهمان با قرار بازداشت موقت در اختیار مأموران قرار گرفته‌اند تا دیگر زوایای مخفی این پرونده نیز روشن شود.

منبع: عقیل رحمانی- قدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->