نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و پیکان+ ترکیب احتمالی شاگردان گل‌محمدی مقابل حسینی

  • کد خبر: ۱۰۷۳۳۴
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
ساعت بازی پرسپولیس و پیکان+ ترکیب احتمالی شاگردان گل‌محمدی مقابل حسینی
تیم فوتبال پرسپولیس باید امشب در چارچوب آخرین بازی هفته به مصاف پیکان برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته بیست و پنجم، امروز ۶ دیدار برگزار خواهدشد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، پرسپولیس از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای پیکان تهران است.

پرسپولیس که نتوانسته در این فصل، در کورس رقابت با استقلال شانه به شانه رقیب سنتی حرکت کند، ۶ امتیاز کمتر از استقلال دارد و با ۵۰ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی است.

سرخپوشان امیدوارند امشب استقلال در نقش جهان اصفهان زمینگیر شود و سرخپوشان قدیمی نظیر سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو نخستین شکست استقلال را رقم بزنند تا پرسپولیس هم با غلبه بر پیکان فاصله را به عدد ۳ برساند و امیدوار باشد که شاید در هفته‌های آینده هم استقلال امتیاز از دست بدهد.

رقابت پیکان و پرسپولیس، تقابل اندیشه‌های رفیق‌های دیروز است. مجتبی حسینی مدت‌ها در فوتبال ایران دستیار یحیی گل‌محمدی بود و طرفین از یکدیگر شناخت زیادی دارند.

ترکیب پرسپولیس در دیدار با پیکان

در ترکیب پرسپولیس شنیده می‌شود حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت حنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، علی شجاعی، وحید امیری، امید عالیشاه، احسان پهلوان و شیرزاد تمیروف یازده بازیکن اصلی پرسپولیس باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->