یحیی گل‌محمدی به ششمین قهرمانی پرسپولیس امیدوار شد

  • کد خبر: ۱۰۷۳۸۳
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
  • ۱
یحیی گل‌محمدی به ششمین قهرمانی پرسپولیس امیدوار شد
با ۲ امتیاز حساسی که استقلال مقابل سپاهان از دست داد و فاصله میان تیم‌های اول و دوم جدول به عدد چهار رسید، یحیی گل محمدی بیش از هرزمان دیگری به قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری امیدوار شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس در شبی که استقلال ۲ امتیاز حساس در شهر اصفهان از دست داد، با یک بازیکن کمتر پیکان را از سد راه برداشت. نتیجه‌ای که حالا یحیی گل محمدی را به پیروزی در فصل جاری بیش از هر زمان دیگری امیدوار کرده است. بعد از برتری سرخ‌ها مقابل پیکان یحیی گل محمدی در نشست خبری به قهرمانی تیمش بیش از هرزمان دیگری امیدوار شده است.  

گل مخمدی درباره اینکه تیمش حالا بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی امیدوار شده، پاسخ مثبت می‌دهد و می‌گوید: «خوبی این رقابت این است که ادامه دارد و این شرایط باعث حساس شدن بازی‌ها می‌شود. با توجه به اینکه استقلال امتیاز از دست داد، این برد در ادامه راه خیلی به ما کمک‌مان می‌کند.»

شاید بخشی از خوشبینی گل محمدی به قهرمانی تیمش ناشی از ناکامی استقلال مقابل پیکان باشد. آبی‌ها پیش از تعطیلات در شرایطی که یک بازیکن خود را از زمین اخراج شده دیدند، نتوانستند مقابل پیکان به برتری برسند، اما پرسپولیس در شرایط مشابه برد بزرگی را به دست آورد که احتمالا بخش عمده‌ای از خوشبینی گل محمدی از همین نقطه نشات گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
0
اتفاقا تیم پیروزی بازی مهمی با سپاهان دارد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->