زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فواد ایزدی: طالب‌زاده برای ایران فراتر از یک سردار بود

  • کد خبر: ۱۰۷۵۱۴
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
فواد ایزدی: طالب‌زاده برای ایران فراتر از یک سردار بود
فواد ایزدی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: طالب‌زاده در جنگ نرم دشمن فراتر از سردار ظاهر شده بود. متوجه شده بود، آن چیزی که در این حوزه کمبود دارد نگاه بین‌المللی به انقلاب است که امیدواریم با درگذشت ایشان این نگاه در کشور متوقف نشود.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز؛ فواد ایزدی، تحلیلگر سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در مراسم بزرگداشت نادر طالب‌زاده که در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: عنوانی که برای نادر طالب زاده استفاده شده که ایشان سردار فرهنگی بوده‌اند، برای ایشان کم است. در جایگاه‌های نظامی تعداد سردار‌ها زیاد است، اما نادر طالب‌زاده ویژگی‌هایی داشت که عنوانی فراتر از سردار باید برای او استفاده شود.

وی گفت: طالب‌زاده یک متخصص قدر بود و در بهترین دانشگاه‌های دنیا تحصیل کرده بود. دغدغه و تعهدی که نسبت به عقبه کار‌های فرهنگی‌اش داشت او را در پیشبرد اهدافش کمک می‌کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: ویژگی بارز طالب‌زاده که نیازمند توجه بیشتری است، نگاه بین‌المللی او بود. طالب‌زاده معتقد بود اگر انقلاب بخواهد در مرز‌های ایران محدود شود در دراز مدت جواب نخواهد داد. از این رو سعی می‌کرد شبکه‌ای از افراد که در نقاط مختلف دنیا تشکیل دهد که برای انقلاب کار کنند.

ایزی یادآور شد: طالب‌زاده در کارهایش به غرب انتقاد می‌کرد، رقیب اصلی ما در حوزه‌های فرهنگی، تفکراتی است که از کشور‌های غربی به ایران منتقل می‌شود. طالب‌زاده در جنگ نرم دشمن فراتر از سردار ظاهر شده بود. متوجه شده بود، آن چیزی که در این حوزه کمبود دارد نگاه بین‌المللی به انقلاب است که امیدواریم با درگذشت ایشان این نگاه در کشور متوقف نشود.

وی خاطرنشان کرد: راه نادر طالب‌زاده نباید فراموش شود و مسئولین باید بیندیشند که چگونه راه او را ادامه دهند. شهادت قاسم سلیمانی خللی در حرکت نیرو‌های قدس ایجاد نکرد، در واقع با شهادت قاسم سلیمانی راه ایران برای رسیدن به اهدافش نزدیک‌تر شد، چون پس از شهادتش، خطر او برای دشمنان با ادامه یافتن مسیرش بیشتر شد، اما در حال حاضر برای نادر طالب‌زاده ادامه‌دهنده‌ای وجود ندارد که توجه به این موضوع از سوی متولیان امر بسیار اهمیت دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->