٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات مهمی از آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

  • کد خبر: ۱۰۷۶۲۸
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
  • ۲
جزئیات مهمی از آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
کلیه سؤالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به صورت چهارگزینه‌ای با ضریب ۱ هستند که به ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ثبت‌نام برای شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه۲۷ بهمن ماه سال گذشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و حدود ۹۳ هزار نفر برای شرکت در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی داوطلب شدند.

آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش، روز گذشته جمعه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد که از تعداد ۵۰۰ هزار داوطلب شرکت کننده بیش از ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش پذیرفته و استخدام می‌شوند و آزمون سایر دستگاه‌ها نیز روز ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کلیه سؤالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه‌ای با ضریب یک می‌باشند. به ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر تا ۶ ماه پس از اعلام نتیجه نهایی آزمون تا قبل از زمان برگزاری آزمون بعدی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور در هر یک از شغل محل‌هایی که داوطلب نداشته و یا افراد پذیرفته شده کمتر از نیاز دستگاه باشند.

از میان داوطلبان آزمون با در نظر گرفتن اولویت دوم داوطلبان و رعایت شرایط تعیین شده در شغل محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر برای دستگاه مورد نظر (اعم از داشتن حد نصاب، سهمیه، جنسیت)، به ترتیب نمرات فضلی در آزمون کتبی، نسبت به دعوت از آن‌ها جهت انجام سایر مراحل استخدامی اقدام کنند.

مبنای اعلام نتیجه امتحان مشترک فراگیر اولویت اول انتخابی داوطلبان است و اولویت دوم صرفا در مرحله تکمیل ظرفیت (در صورت انجام)، مد نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ازمون الکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
1
کاش بچه های شما هم تو این ازمون های الکی و نامفهوم شرکت میکردن تادرد ما که ادمای عادی هستیم و بکشن . هر چند اقا زاده هارو چه به ازمون استخدامی .. یک شبه به همه چی میرسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
خدا. جای حق نشسته
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->