سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

سامانه ثبت نام طرح ملی مسکن امروز چهارشنبه باز نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۰۷۷۴
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
سامانه ثبت نام طرح ملی مسکن امروز چهارشنبه باز نمی‌شود
آغاز مجدد ثبت نام طرح ملی مسکن پس از اتصال کامل اینترنت در همه استان‌ها در آخرین روز هفته گذشته، قرار بود از امروز چهارشنبه ۱۳ آذر انجام شود که به شنبه ۱۶ آذر موکول شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که مدیرکل برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از آغاز مجدد ثبت نام طرح ملی مسکن از روز جاری خبر داده بود، معاون مسکن این وزارت، زمان بازگشایی سامانه را ۱۶ اذر اعلام کرد.
در این طرح که قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی شامل ۲۰۰ هزار واحد در شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار واحد در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر از سوی بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده احداث شود، متقاضیان می‌بایست متأهل یا سرپرست خانوار یا خودسرپرست بالای ۳۵ سال باشند؛ همچنین از سال ۱۳۸۴ به بعد در سامانه سازمان ثبت اسناد واملاک، نام آن‌ها تحت عنوان مالکیت به ثبت نرسیده باشد و از ابتدای انقلاب تا کنون از مزایای خدمات دولتی در اختصاص وام مسکن، زمین یا مسکن رایگان (یارانه ای) برخوردار نشده باشند.
حائزان شرایط می‌توانند از روز شنبه ۱۶ آذر با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند تا پس از غربالگری بر اساس قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن، در لیست مشمولان قرار گیرند. ال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از شنبه ۱۶ آذر از سر گرفته می‌شود.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->