بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت نتیجه و ویدیو مسابقه مهسا جاور و زینب نوروزی در شانس مجدد روئینگ دو نفره المپیک پاریس ۲۰۲۴ پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز سوم المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دایی: طارمی در فصل پیش‌رو حداقل ۱۵ گل برای اینتر به ثمر می‌رساند زمان بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آخرین تقابل اسطوره‌های تنیس در المپیک؟ گلزنان ایران به ولز در استقلال + عکس مرادمند رسما از استقلال جدا شد| تراکتور مقصد بعدی؟ بازگشت ماجدی از کرمان بعد از ماجرای احضار چلسی چشم‌انتظار بازگشت پالمر توافق دوساله کاکوتا با استقلال | بازیکن محبوب آنچلوتی زیر نظر نکونام! ثبت‌نام سوم برای انتخابات هیئت‌فوتبال خراسان رضوی؟ کار بزرگ جودوکار الجزایری در المپیک پاریس المپیک ۲۰۲۴ پاریس | نادال و جوکوویچ بهم رسیدند روز درخشان راسل و همیلتون در بلژیک برنامه روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۳ ورزشکار در ۲ رشته نتایج روز دوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۷ مرداد ۱۴۰۳) | حذف ۳ نماینده ایران از المپیک
سرخط خبرها

استقلال طلسم ۶۰ روزه را مقابل شهرخودرو می‌شکند؟

  • کد خبر: ۱۰۷۷۸۴
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
استقلال طلسم ۶۰ روزه را مقابل شهرخودرو می‌شکند؟
استقلال درحالی مقابل شهرخودروی مشهد قرار می‌گیرد که ۶۰ روز است بردی را در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی به دست نیاورده است. آخرین برد استقلال مقابل صنعت نفت آبادان بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آخرین برد استقلال در همه رقابت‌ها به حدود ۶۰ روز قبل و بازی با صنعت نفت آبادان بر می‌گردد که آبی پوشان با تک گل حسین زاده به پیروزی رسیدند. بعد از آن بازی صدرنشین لیگ در چهار بازی نتیجه تساوی کسب کرد (۳ بازی در لیگ، ۱ بازی در جام حذفی).

استقلالی‌ها در طول این فصل یک بار دیگر هم دچار بحران تساوی‌ها شده بودند. شاگردان مجیدی از هفته چهارم تا هشتم با تیم‌های فجر، نساجی، گل گهر، صنعت نفت و پرسپولیس مساوی کردند که البته رای کمیته انضباطی نتیجه بازی با گل گهر را به نفع آبی پوشان تغییر داد و بازی را ۳-۰ به نفع این تیم اعلام کرد.

استقلالی‌ها خوب می‌دانند اختلاف چهار امتیازی نسبت به تیم دوم در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ حاشیه امنی برای آن‌ها محسوب نمی‌شود وباید در بازی دشوار مقابل شهر خودرو به پیروزی برسند تا روند تساوی‌ها و ناکامی‌های اخیر را پاره کنند. آیا استقلال موفق به انجام این مهم خواهد شد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->