حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ناکامی پینگ‌پنگ‌باز نوجوان مشهدی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی دختران

  • کد خبر: ۱۰۷۹۰۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
ناکامی پینگ‌پنگ‌باز نوجوان مشهدی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی دختران
دختر پینگ‌پنگ‌باز مشهدی نتوانست پیراهن خودش را در تیم‌ملی تمدید کند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دور جدید رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی نوجوانان دختر در پنج روز با حضور دوازده نفر برتر کشور پیگیری شد. در مجموع این رقابت‌ها ۶۶ بازی برگزار شد تا چهره‌های جدید تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز نوجوانان کشور مشخص شوند. درنهایت نیلیا نقیبی با ۲۱امتیاز و ستایش ایلوخانی با ۲۱امتیاز پس از پشت‌سرگذاشتن حریفانشان موفق به پوشیدن لباس تیم‌ملی شدند، اما انتخاب سومین عضو تیم‌ملی نوجوانان دختر برعهده کادرفنی تیم‌ملی است و باید دید این ملی‌پوش به چه صورت معرفی می‌شود.

ملی‌پوشی تکرار نشد

۱۰ ماه پیش بود که رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی نوجوانان در سال ۱۴۰۰ در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه انقلاب تهران برگزار شد و دختر پینگ‌پنگ‌باز مشهدی برای نخستین‌بار به عضویت تیم‌ملی درآمد. یکتا ادیبیان چهارده‌ساله در این مسابقات توانست به عنوان نفر دوم به پیراهن تیم‌ملی برسد و بعد از آن به مسابقات بین‌المللی اعزام شد و در مسابقات عمان مدال برنز را کسب کرد.

اما او در این دوره از انتخابی تیم‌ملی نتوانست در جمع دو نفر برتر کشور قرار بگیرد و حالا فقط یک شانس دارد که با انتخاب کادرفنی بتواند پیراهن تیم‌ملی را دوباره بپوشد، هرچند دوسه رقیب قدرتمند برای این لباس وجود دارد.
ستایش ایلوخانی که در دور گذشته نیز به‌عنوان نفر اول به تیم‌ملی رسیده بود، در این رقابت انتخابی نیز بازهم با بیشترین امتیاز به عضویت تیم‌ملی درآمد. نیلیا نقیبی که در دوره گذشته از پینگ‌پنگ‌باز مشهدی در مراحل پایانی شکست خورده بود، این‌بار توانست با کسب ۲۱ امتیاز به تیم‌ملی برسد.

چهارمی ادیبیان در جدول گروهی

پس از برگزاری مرحله حذفی، برترین‌ها راهی جدول مرحله گروهی شدند تا با بازیکنان رنکینگ‌دار کشور رقابت کنند. یکتا ادیبیان در جدول مرحله گروهی در رده چهارم قرار داشت. او با وجود اینکه رقابت‌هایش را با شکست برابر باران ارجمند آغاز کرد، در ادامه توانست پیروزی‌های خوبی کسب کند. ارجمند هفته گذشته همراه با مربی تیم‌ملی مریم معظمی در مسابقات تنیس‌روی‌میز کانتندر نوجوانان اتریش حضور داشت. ارجمند با شکست ۳بر ۱ برابر حریف هندی موفق نشد به جمع شانزده بازیکن برتر رقابت‌های کانتندر نوجوانان و جونان لینز راه پیدا کند.

پینگ‌پنگ‌باز مشهدی در انتخابی تیم‌ملی، در هفت بازی پیروز شد و چهار دیدار را به حریفانش واگذار کرد که شامل دیدار با نیلیا نقیبی و ستایش ایلوخانی نیز بود. یکتا ادیبیان در انتهای یازده دیدار سختی که پشت‌سر گذاشت، هجده امتیاز کسب کرد و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. بعد از نقیبی و ایلوخانی با ۲۱ امتیاز که اول و دوم شدند و به عضویت تیم‌ملی درآمدند، یسنا مهری‌فر نیز با هجده امتیاز به‌عنوان نفر سوم این جدول شناخته شد. البته او به‌دلیل گیم‌های برده بیشتر نسبت به ادیبیان در رده سوم ایستاد و ادیبیان با همان هجده امتیاز چهارم شد. در بین دوازده تیم مرحله نهایی، درسا سادات موسوی، ورزشکار اصفهانی، با سیزده امتیاز به‌عنوان کمترین امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->