پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مشهد گردی اسلواکی‌ها

  • کد خبر: ۱۰۸۰۸
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
مشهد گردی اسلواکی‌ها
اعضای تیم ملی فوتسال اسلواکی روز گذشته به گشت و گذار در مشهد پرداختند و در حرم امام رضا (ع) حضور یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد با حضور سه تیم اسلواکی، ایران و بلاروس روز گذشته به پایان رسید. بلاروس با کسب دو برد مقابل ایران و اسلواکی قهرمان شد و تیم ایران هم با تفاضل گل بهتر نسبت به اسلواکی با کسب یک امتیاز دوم شد.

ایران روز گذشته با بلاروس بازی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. تیم اسلواکی روز گذشته استراحت داشت و اعضای این تیم به گشت و گذار در مشهد پرداختند.

سایت فدراسیون فوتبال اسلواکی اعلام کرد که بازیکنان این تیم تجربه لذت بخشی از حضور در مشهد و حرم امام رضا (ع) داشته اند.

در بخشی از گزارش سایت فدراسیون اسلواکی آمده است: «بعد از ناکامی در دیدار با بلاروس، تیم اعزامی ما در مشهد یک روز به مرخصی رفت تا خود را برای بازی با ایران که روز چهارشنبه برگزار می شود، شارژ کند. تیم ما روز سه شنبه بازی نداشت. بازیکنان بعد از صرف صبحانه به یک مجموعه بزرگ یعنی حرم امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد رفتند و جاذبه های زیادی دیدیم. بازیکنان از این گشت و گذار لذت بردند. سپس یکسری چیزها را خریداری کردیم و دیدار ایران و بلاروس را به تماشا نشستیم.»

برخورد مردم ایران با اعضای تیم اسلواکی هم از نکاتی است که نویسنده مطلب سایت فدراسیون این کشور به آن توجه زیادی داشته است: «مردم اینجا با فوتسال زندگی می کنند. آنها همیشه می خواهند با ما عکس بگیرند. در طول روز و پیاده روی در مشهد، عکس های زیادی با مردم گرفتیم. مردم اینجا مردم بسیار خوبی هستند.»

سرمربی تیم اسلواکی هم در این ارتباط گفت: «استقبال مردم برای ما سرگرم کننده است و از این برخورد خوشحالیم. در طول مسابقه هم نمی دانیم که آنها چه چیزی را فریاد می زنند ولی فکر می کنم شعارهایشان مثبت باشد. به هر حال این جزئی از ورزش است.»

سرمربی اسلواکی همچنین بر اهمیت دیدار امروز با تیم ملی فوتسال ایران یاد کرد و اینکه تیم ایران برای انتقام باخت به بلاروس به میدان می آید.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->