اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام زمان برداشت یارانه‌های جدید تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۰۸۲۰۰
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
  • ۳
اعلام زمان برداشت یارانه‌های جدید تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱+ جزئیات
رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر اینکه واریز یارانه جاماندگان در صورت ‌پذیرش اعتراض‌ انجام خواهد شد، گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه درخصوص زمان برداشت مبالغ واریزی یارانه به حساب خانوارها تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یارانه معیشتی و یارانه ماهانه در یک حساب تجمیع می‌شود، اظهار داشت: در مورد این‌ها وزارت کار طبق قانون بودجه امسال ۳ ماه فرصت داشته که دهک‌ها را پالایش کند و آن‌هایی که درآمد بالا داشتند را تعیین تکلیف کند و افرادی جدید را وارد کند که جزو دهک‌های پایین هستند که از دریافت یارانه جا مانده بودند که وزارت کار این کار را می‌کند و اگر از خودشان سوال کنید در این مورد اطلاعات دقیق‌تری می‌دهند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که در سامانه بررسی شکایات آمده که ۶ ماه پس از بررسی جواب اعتراض افراد را می‌دهند، گفت: من این را نشنیدم و قاعدتا وزارت رفاه، چون طبق قانون مکلف به این قضیه است باید صحبت شود اگر هم چنین چیزی هست در این کار تسریع شود و به سرعت جواب دهند و هر زمان هم جواب دادند باید ما به تفاوت را به آن‌ها پرداخت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه درخصوص زمان برداشت مبالغ واریزی یارانه به حساب خانوار‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: وزارت رفاه طبق قانون بودجه موظف بود طی سه ماه یارانه بگیران را شناسایی، ساماندهی و پالایش کند و این وظیفه به عهده آن‌هاست.

میرکاظمی تصریح کرد: پس از شناسایی افراد اگر فردی مستحق یارانه بوده، ولی آن را دریافت نمی‌کرده، میزان یارانه معوق به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: از شهریور ۱۴۰۰ به این طرف بین ۴۰ تا ۸۰ درصد کالا‌ها تغییر قیمت داشتند و مجبور شدیم که مبلغ یارانه‌ها را بیشتر کنیم که تا حدودی پوشش قانونی داده شود.

وی در مورد با اینکه چند میلیون خانوار یارانه دریافت کرده‌اند؟ گفت: با پرداختی که انجام می‌شود از لحاظ دهک درآمدی، ۹ دهک یارانه دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که آیا برای پرداخت یارانه به اتباع خارجی تدابیری اندیشیده شده است؟ تصریح کرد: در این مرحله که روی کالا‌های اساسی، یارانه داده می‌شود تصمیمی درباره این اتباع گرفته نشده است و تصمیمات تنها مربوط به مردم خودمان است.  

میرکاظمی ادامه داد: در مورد نان و دارو احتمالا باید برنامه‌ای دیده شود که تا اطلاع ثانوی یارانه آن‌ها قطع نخواهد شد و همان روند سابق برای نان‌های خبازی و دارو ادامه دارد. اگر روش جایگزین بیاید برای آن‌ها یک فکری می‌شود، اما در این مرحله برای اتباع بیگانه چیزی در نظر گرفته نشده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره مسدود شدن حساب یارانه‌های واریزی و صحت این مسئله بیان کرد: این حساب بانکی کسانی است که قبلا یارانه می‌گرفتند و این یارانه نیز در همان جا رفته است و این مبلغ نگاه داشته شده است و هروقت طرح اجرا شود ماه به ماه آزاد می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره جزئیات یارانه معیشتی و احتمال حذف یارانه ۴۵ هزار تومانی نیز پاسخ داد: این یارانه‌ای که واریز شده است تجمیع یارانه معیشتی و ۴۵ هزار تومانی است که در یک حساب جمع شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
0
آخه چرا تا سر برج قابل برداشت نیست.. واقعا دیگه به کلی مردم رو احمق فرض کردید. به این کاراتون بدتر مردم رو عصبی میکنید. اونوقت برای یکی زیاد ریختید برای یکی کم من خودم چهار نفر هستیم یکمیلیون و خورده ای ریختید حسابم هم ریخته بهم هر کاری میکنیم پول خودمون رو هم نمیشه برداشت کرد. آقا نخواستیم حسابمون رو از بلوکه بیارید بیرون تا بتونیم پول خودمون رو برداشت کنیم. دیگه شورش رو درآوردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
لطفا یارانه بعدی رو قابل بر داشت کنید. به شدت نیاز داریم
خونه مون عین ته قبره
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
من مستعجرم ماشین خونه هیچی به نامم نیس اینجوری درستش والا عادلانه نیس سه نفریم سیصدی ریختند اون که خونه وماشین و اجاره میگیره چهار صدی گرفته کجا بریم نمیدونم فقط خدا خدا خدا خدا بی عدالتی بردار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->