تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک

  • کد خبر: ۱۰۸۵۶
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶
کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک
در پی عملیات مسلحانه پلیس در یکی از جاده‌های خراسان رضوی منجر به دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر شد
مهدی قرآنی - موتور خودروهایشان زوزه می‌کشید و انگار قرار نبود از حرکت بایستند. راننده یکی از پژو‌های ۴۰۵ صورتش را پوشانده و تنها چشمانش نمایان بود. هر طور بود می‌خواست تا به سبزوار برسد و بار را تحویل مشتری‌اش بدهد. راننده ۴۰۵ دیگر هم چند متر جلوتر از او با سرعت می‌راند تا اگر موردی بود دوستش را مطلع سازد.
خورشید تقریبا وسط آسمان و روز سه‌شنبه به نیمه رسیده بود. رانندگان خشمگین، اما نمی‌دانستند که پلیس‌ها دستشان را خوانده‌اند.
از زمان حرکت، چند خودروی شخصی پلیس پی آن‌ها افتاده بودند و همه رفتارشان را زیر نظر گرفته بودند و معامله‌گران مرگ هم با این اطمینان که همه چیز طبق نقشه پیش می‌رود به جاده زده بودند تا با مشتری خود در سبزوار دیدارکنند. در نزدیکی شهرستان بجستان صحنه آرام جاده به یک‌باره تغییر کرد. مأموران پلیس خراسان رضوی که حالا متهمان تحت تعقیبشان پا به حوزه استحفاظی آن‌ها گذاشته بودند وارد عمل شدند.
متهمان، اما قصد تسلیم شدن نداشتند و به خیال خود می‌توانستند از چنگ مأموران بگریزند. تعقیب و گریز مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر خراسان رضوی با متهمان افیونی ادامه داشت که خودرو‌های تحت تعقیب در کمین دیگر تیم‌های پلیس گرفتار شدند. راننده خودروی حامل محموله افیونی مصرانه بر طبل فرار می‌کوبید و تا آنجا که خودرواش گاز می‌خورد با آن می‌تاخت تا اینکه مجریان قانون با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح دست به قبضه اسلحه بردند و ابتدا چند تیر هوایی بعد هم به سمت چرخ‌های ۴۰۵ حامل بار نشانه‌روی کردند. در این میان که خودروی افیونی پا به منطقه شهری گذاشته بود راننده در یکی از خیابان‌های شهرستان فیض‌آباد کنترل از دستش خارج شد و خودرواش با یک ستون برق برخورد کرد.
این تعقیب و گریز چند ساعته، سرانجام با تصادف شدید خودروی حامل بار افیونی با تیر چراغ برق به پایان رسید و متهم که از نواحی مختلف اندام‌ها دچار جراحت شده بود بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت. از سوی دیگر تیم‌های بعدی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی خودرو دیگر را که دو سرنشین داشت بعد از فیض‌آباد متوقف کردند.
به گفته فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این عملیات مسلحانه و ضربتی ۳ متهم دستگیر شدند.
سردار محمد‌کاظم تقوی ادامه داد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان در بازرسی از پژو ‌۴۰۵ حامل بار افیونی ۲۲۸ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->