پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا تهران فردا (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) هم تعطیل می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۹۰۵۳
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
  • ۷
آیا تهران فردا (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) هم تعطیل می‌شود؟
با توجه به افزایش شاخص آلایندگی هوا، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امشب تشکیل جلسه می‌دهد تا در این خصوص تصمیم گیری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع آگاه در پلیس راهور گفت: امشب ساعت ۲۰ شب جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برگزار می‌شود.

او گفت: در این جلسه برای تعطیلی یا عدم تعطیلی فردا (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت) تصمیم گیری خواهد شد.

احتمال تعطیلی فردا در صورت بالا بودن شاخص آلودگی هوا

حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز گفت: پیش بینی اداره هواشناسی این است اگر آلودگی هوا کاسته شود فردا ادارات همانند گذشته فعال هستند.
وی افزود: اما اگر شاخص همچنان بالا بود و میزان خطر را در کشور نشان داد احتمال اینکه فردا هم در کشور تعطیلی اعلام شود بسیار است.
وی با بیان اینکه تا آخرین لحظات امروز منتظر هستیم و شاخص آلودگی هوا را بررسی می‌کنیم و برای اقدامات بعدی کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام می‌شود، افزود: توصیه ما به مردم این است که افراد سالخورده و آن دسته از افرادی که از بیماری تنفسی و یا قلبی عروقی رنج می‌برند از خانه خارج نشوند و در محیط خانه نیز پنجره‌های را تماما بسته نگه دارند و صورت لزوم خروج از منزل حتما از ماسک n۹۵ استفاده کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دزفول
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
سلام از دزفول هستم لطفا برای تعطیلی فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت از امشب اعلام کنید من ریه ام بعداز کرونا ناجوره و خانم و کارمند هستم، ومجبورم فرزندم را صبح تو این گردوخاک به خانه ی اقوام ببرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
تعطیله
ضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
تهران را تعطیل کنید
خوزستان خبری از خاک نیست
مکرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
سلام لطفا ادارات را تعطیل نشود فقط افراد حساس ترددنکنندما از شهر های دور مشهد و گیلان و زاهدان اومدیم تهران و کار اداری داریم دادگستری
فقط یک امضا میخوایم وپنج شنبه و جمعه هم تعطیل هست با این اوضاع اقتصادی و هزینه ها باید چند روز تهران معطل شویم و هزینه های هتل و....
لطفا ادارات تعطیل نشود
ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
دولت مردان عزیز شمارا بخدا سوگند فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ لایحه افزایش حقوق را تصویب کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
من نمیدونم واقعا !!!میگن صبح اعلام میکنیم اخه یعنی ما صبح باید راه بیافتیم تو خیابون بعد مثلا فرض تعطیل بشه یا نشه وسط راه تصمیم بگیریم چیکار کنیم ، یعنی تصمیم برای اینم نمیتونین بگیرن . انقدر فکر میکنید یه وقت سلول های مغزتون اسیب نبینه.
رقیه نامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
0
سلام بالاخره ادارات تعطیل شد یا نه ۲۸ اردیبهشت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->