تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

گروگانگیری در ایلام + فیلم

  • کد خبر: ۱۰۹۱۲۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
  • ۴
گروگانگیری در ایلام + فیلم
دقایقی پیش در سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام شخصی اقدام به گروگانگیری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعتی پیش یکی از نیرو‌های سابق اداره اموال تملیکی ایلام در این مجموعه اقدام به گروگانگیری کرد که بلافاصله نیرو‌های نوپو در محل حاضر شدند.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان ایلام با تایید این خبر گفت: این حادثه صبح امروز در محل اداره اموال تملیکی شهر ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره که از این مجموعه اخراج شده بود در یک اقدام جنون آمیز اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به سمت عوامل این اداره کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه تلخ گروگانگیر سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، تصریح کرد: در پی این حادثه همچنین پنج نفر زخمی شدند.

به گفته یاسمی در حال حاضر وضعیت برخی از مصدومان وخیم گزارش شده و ابعاد مختلف موضوع نیز در دست بررسی است.

تعداد بازدید : 3300
 

‌جزئیات جدید گروگانگیری ایلام از زبان فرمانده انتظامی ایلام

تعداد بازدید : 1098

گروگانگیری در ایلام

 

گروگانگیری در ایلام + فیلم

فیلمی جدید از داخل ساختمان محل گروگانگیری در ایلام

 
تعداد بازدید : 1627
 
 
تصاویری از لحظه ورود فرمانده نیروی انتظامی ایلام به محل گروگانگیری
تعداد بازدید : 1169

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Yahya
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
0
چه اتفاقات عجیبی داره میوفته
سعیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
0
خدا به خانواده کشته شده ها صبر بده
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
0
بخداکاری به سرمردم اوردن وانقدملت زیرفشارواسترس هستندکه همه دیوانه شدیم ومتاسفانه دراینده ازاین دست خبرهازیادخواهیم شنیدوهرروزوضع بدوبدترمیشه!اخه مگه مردم چقدرظرفیت دارن وتاکی میتونن اینهمه مشکلات وذلت وبدبختی روتحمل کنن!
حامد عربی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
0
این فیلم به خوبی نشان دهندهی جان برکف بودن عوامل نیرو ی انتظامی در تمام رده ها از فرماندهی تا وظیفه بود ، وما را به این اطمینان میرساند که امنیتمان
در گروی جاری شدن هر روزه ی خون این برادران است .

(من خاک پای شما را سورمه دیدگانم می کنم)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->