رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

فرمانده‌کل سپاه: انتقام خون شهید خدایی را "سخت" و "پشیمان‌کننده" از دشمن خواهیم گرفت

  • کد خبر: ۱۰۹۸۳۱
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
فرمانده‌کل سپاه: انتقام خون شهید خدایی را
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه انتقام خون شهید خدایی را "سخت" و "پشیمان‌کننده" از دشمن خواهیم گرفت، در خصوص استفاده از ظرفیت جهادگران برای کمک به حادثه ساختمان متروپل آبادان گفت: همه امکانات ما در اختیار مردم آبادان است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه سومین اجلاسیه «مجمع جهادگران کشور» در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، با اشاره به اینکه همه می‌دانند ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزان خودش را خواهد گرفت، اظهار کرد: ان‌شالله انتقام خون این  عزیزان سخت خواهد بود و  هیچ عملِ شرورانه دشمن بدون پاسخ نخواهد بود و دشمن را در آرزویهایش منجمد می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجلاس مجمع جهادگران گفت: هدف اساسی از این اجتماع بزرگ این است که یک عزم به هم پیوسته جهادی در امتداد آن مجاهدت‌های خستگی ناپذیر و موثر برای ساختن کشور مهیا شود.  

وی گفت: امروز این عزم بزرگ دوباره باید یک شکل جدید به خودش بگیرد و بسیجی‌ها در عرصه باید نسبت به گذشته خودشان هدف‌های بزرگ‌تر را دنبال کنند.

سرلشکر سلامی ملت ایران را عمده‌دار ارزش‌ها بی‌نظیر و عزتمند و قدرت آفرین دانست و گفت: موهبت عظیم ولایت که منبع الهام و منشا آگاهی، سرچشمه جهاد و ارمغان آورنده کرامت برای کشور است و از تمدن سخن می‌گوید، تهدید را به فرصت سازندگی تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز جنگ چهره خود را عوض کرده است و برای شکست نخوردن باید دست‌های مردم را بگیریم و کشور را بسازیم؛ امروز حاکمیت و مردم یکی هستند و هیچ چیزی جز پیشرفت و افتخار مردم مدنظر رهبری و نظام نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات روانی دشمن برای ناامید کردن مردم گفت: کشور حصر اقتصادی، فشار حداکثری ممکن و گزینه‌های نظامی دشمن را از روی میز کنار گذاشت و با جنبش تولید و جنبش نرم افزاری و تولید، تحریم را فرصتی برای ساختن و خودکفایی تبدیل کرد.

وی افزود: زمانی جنگ یک خطر برای هویت و سرزمین مقدس جمهوری اسلامی بود، ولی ملت ایران به برکت اطاعت از، ولی فقیه جنگ را به میدان جهاد تبدیل کردند و زمانی که همه آمدند، هجوم قدرت‌های جهان را با دست‌های خالی دفع کردند.

سرلشکر سلامی ضمن گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: تجربه داریم که تمام فرصت‌های ما از درون تهدیدات و مخاطرات حاصل شده و امروز حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و اعتلای دین و درخشش جوانان در میدان جهاد ممکن است.

وی ادامه داد: تمام امکانات سپاه متعلق به مردم آبادان است و هم فرمانده سپاه استان، شهرستان آبادان و همه عزیزان سپاهی و بسیجی در میدان حضور دارند و مشغول به خدمت‌رسانی هستند.  

 فرمانده کل سپاه در خصوص استفاده از ظرفیت جهادگران برای کمک به حادثه ساختمان متروپل آبادان اشاره کرد: طبیعی است که کار جهادگران خدمت به مردم ایران است و قطعا از ظرفیت این عزیزان در تمام حوادث استفاده خواهیم کرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->