سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد
سرخط خبرها

وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۰۱۹۱
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در خراسان رضوی
هواشناسی خراسان رضوی در خصوص افزایش حجم و گستره بارش‌های رگباری از امروز پنجشنبه تا آخر وقت روز جمعه ۶ خرداد در خراسان رضوی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

گروه جامعه | شهرآرانیوز؛ آذر رضایی‌پور در گفت‌وگوبا شهرآرانیوز اظهار کرد: با توجه به گسترش و تقویت سامانه ناپایدار جوی همچنین شمالی شدن جریانات از ساعات بعدازظهر امروز تا قبل از ظهر فردا، جمعه ۶ خردادماه، شاهد افزایش ابرناکی، وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد وبرق در نواحی مستعد بارش تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این مدت شاهد وزش باد شدید در اغلب نقاط استان بویژه نیمه شمالی، شمال غرب و بخش‌هایی از نواحی مرکزی استان خواهیم بود که آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در برخی از نواحی مستعد را در پی خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: ضمنا تا اواسط هفته آینده پدیده غالب جوی در اکثر نقاط به‌ویژه مناطق بادخیز وزش باد شدید همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه خنک‎ترین و مه ولات با بیشینه دمای ۳۸ درجه گرم‎ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد بین ۱۷ و ۲۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‎ سبزوار ۶۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. هم‌اکنون شاخص کیفیت هوای مشهد ۷۵ و قابل قبول است.

اداره کل هواشناسی خراسان زضوی هشدار نارنجی صادر کرد

گفتنی است هواشناسی خراسان رضوی در خصوص افزایش حجم و گستره بارش‌های رگباری از امروز پنجشنبه تا آخر وقت روز جمعه در خراسان رضوی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است که بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌های درگز، جوین، جغتای، قوچان، چناران، گلبهار، کلات، بینالود، طرقبه - شاندیز، نواحی شمالی سبزوار، فیروزه، نیشابور، فریمان، ارتفاعات و دامنه‌های هزار مسجد و بینالود و مشهد رخ می‌دهد.

در این اطلاعیه توصیه شده است تا ضمن عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی همچنین خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید به عمل آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->