ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

آن‌هایی که خود را سزاوار دریافت یارانه می‌دانند، اعتراض کنند

  • کد خبر: ۱۱۰۲۹۸
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
  • ۱
آن‌هایی که خود را سزاوار دریافت یارانه می‌دانند، اعتراض کنند
دو دسته از افراد به یارانه خود اعتراض دارند؛ دسته اول کسانی که یارانه نمی‌گرفتند و حالا با وجود طرح جدید هدفمندی یارانه‌ها متقاضی دریافت یارانه هستند و دسته دوم کسانی که به شیوه دهک بندی خود گلایه دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آن‌هایی که درخواست یا اعتراض خود را ثبت کرده اند و با آن موافقت شده است، تاکنون باید پیام واریز یارانه ماه قبل برای آن‌ها ارسال شده باشد، اما آن طور که گروهی از این افراد می‌گویند، این یارانه هنوز برداشت پذیر نیست، با این حال پایگاه اطلاع رسانی دولت بامداد پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای به نقل از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که نام نویسی از افراد جدید جامانده از دریافت یارانه تا اطلاع بعدی تمدید شده است.

همچنین دومین مرحله یارانه، برای افرادی که درخواست بازبینی برای دهک بندی خود را ثبت کرده بودند، واریز شد، اما برداشت پذیر نیست. به گزارش اقتصادآنلاین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در این باره گفت: دو گروه از افراد یارانه دریافت نکرده اند؛ یک گروه افرادی بودند که قبلا هم یارانه نمی‌گرفتند (پرونده یارانه‌ای در سازمان هدفمندی یارانه نداشتند) و می‌توانند در سامانه‌ای که در یک هفته گذشته فعال شده است، ثبت نام کنند.

حجت ا... عبدالملکی در ادامه، با اشاره به اینکه این افراد شامل ۷میلیون و۵۰۰هزار نفر هستند که اگر خود را سزاوار دریافت یارانه می‌دانند، می‌توانند در سایت ثبت نام و پرونده یارانه خود را فعال کنند، اظهار کرد: معتقدیم از این تعداد به ۴ تا ۵میلیون نفر بعد از ثبت نام، یارانه تعلق می‌گیرد. وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰درصد افراد نیز درخواست بازنگری برای دهک بندی خود را داده اند، گفت: گروه دیگری که یارانه دریافت نکرده اند، کسانی بودند که قبلا یارانه می‌گرفتند، اما، چون در دهک دهم قرار داشتند، این یارانه در اردیبهشت برایشان واریز نشده که علت آن، غیرشفاف بودن اطلاعات اقتصادی خانواده بوده است. این افراد نیز از طریق سامانه حمایت، درخواست بازنگری داده اند که به صورت علی الحساب مبلغ یارانه برایشان واریز شده است.

عبدالملکی تصریح کرد: برای گروهی که درخواست بازنگری برای دهک بندی خود را داده اند، اما یارانه برایشان واریز نشده است، در همین روز‌ها علت‌ها مشخص خواهد شد تا اطلاعات شفاف شود.
وی ادامه داد: این دو گروه، افرادی هستند که قبلا یارانه دریافت نمی‌کردند و اگر علاقه‌مند به دریافت آن هستند، باید به سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره گروهی از خانوار‌ها که دریافتی یارانه نقدی آن‌ها حذف شده است، نیز گفت: اگر این عزیزان واقعا خود را سزاوار دریافت یارانه می‌دانند، می‌توانند اقدام کنند و درصورت تایید اعتراض، یارانه شان پرداخت می‌شود.

عبدالملکی افزود: از افرادی که جزو ۹۰درصد باشند، حتی حق یک نفر نیز ضایع نخواهد شد؛ زیرا پول هدفمندی یارانه‌ها در حساب سازمان هدفمندی یارانه هاست و این پالایش‌ها انجام می‌شود که اطلاعات شفاف شود و اگر حتی در ماه‌های آینده شفاف سازی شود، افرادی که سزاوار دریافت یارانه بوده اند، یارانه ماه‌های قبل را نیز دریافت خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خالد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
0
سلام وعرض ادب به کل وطنم جانم فدایش

ببخشید میگین اعتراض کن اگه احتیاج به یارانه داری خوب کجااعتراض بکنیم تلفنی هست جایی هست بریم بگیم بپیربه پیغمبر ما کارگر ساده بنا هستیم باچهارتا بچه یروز کارمیکنم دوروز بیکاریم نه بیمه نه حقوق بگیر کرایه نشین خداشاهده دوتامچ دستام شکستن یارانه منو بچه‌ام خواهش میکنم غطع نکنید جان عزیزتون خیلی گرفتاریم بخدا من نتونستم بچم ثبت‌نام کتاب درسی کنم بقران قسم شما تااخربخون زندگی من چطور داره میگذره آقای ریس جمهور آقای مسعول یارانه آقای مسعول نفس کشیدن ماها شدی شرایط زندگی مابخداسخته که میگن این یک بند انگشتشه اونورترازسخته خواهش میکنم یارانه مارو بدین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->