آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب
سرخط خبرها

دستور دادستان تهران برای مراقبت ویژه از نوزاد رهاشده در نازی‌آباد

  • کد خبر: ۱۱۰۶۰۶
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
دستور دادستان تهران برای مراقبت ویژه از نوزاد رهاشده در نازی‌آباد
سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران از دستور دادستانی تهران مبنی بر نظارت بر روند درمان و مراقبت از نوزاد رهاشده در محله نازی‌آباد تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نجف جابری افزود: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و حوزه قضایی دادسرای ناحیه ۱۶، برای بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید کردیم.

وی ادامه داد: حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، همه آزمایش‌های لازم از جمله هپاتیت و ایدز  از نوزاد دریافت و پاسخ منفی بود و صرفا به لحاظ رهاشدن در سطل زباله، لوب چپ ریه و پای راست نوزاد دچار عفونت و آسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

معاون دادستان تهران اضافه کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید شد تا بر درمان نوزاد تمرکز داشته باشند و نوزاد یادشده در صورت کمبود امکانات و نیاز به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی و طبی اطفال منتقل شود.

جابری با اشاره به اینکه دستور‌های لازم به مرجع انتظامی برای مراقبت از کودک، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است، گفت: تحقیقات لازم در این زمینه در حال انجام است و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است.

براساس این گزارش، در پی تماس‌های مردم با اورژانس روز یکشنبه اول خرداد حدود ساعت ۱۹ مبنی بر مشاهده یک نوزاد در سطل زباله‌ای واقع در خیابان محمدی تهران، عوامل اورژانس در محل حاضر شدند و یک نوزاد پسر یک روزه را به بیمارستان امیر المومنین نازی آباد تحویل دادند.

بازنشر تصاویر این نوزاد با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی و مردم روبرو شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->