ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

ارمغانی: باید به گرامی‌پور فرصت دهیم/ اردوی صربستان برای ما کافی خواهد بود

  • کد خبر: ۱۱۰۶۵۹
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
ارمغانی: باید به گرامی‌پور فرصت دهیم/ اردوی صربستان برای ما کافی خواهد بود
سرمربی تیم ملی بسکتبال می گوید: حدادی بی نظیر است، اما مادام العمر نمی‌تواند بازی کند و باید برای ایشان و سایر بزرگتر‌ها جانشین پیدا کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره شروع دور جدید تمرینات و تجربه خود به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: روز سوم تمرینات ماست و پنجمین تمرین خود را پیگیری می‌کنیم. بازیکنان با کمال قدرت و توانایی کار خود را انجام می‌دهند. بعد از پایان لیگ، بچه‌ها با شرایط مسابقه فاصله داشتند، اما رفته‌رفته بهتر می‌شوند و با تلاش زیاد تمرینات را انجام می‌دهند که مهم است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: بعد از دو هفته که اینجا تمرین داریم، تصمیم داریم به گرگان یا کیش برویم و یا اینکه با دعوت لبنان برای بازی دوستانه به آنجا سفر کنیم. ممکن است که تیم لبنان هم به ایران بیاید، اما اگر تصمیم نهایی رفتن به کیش باشد یک یا دو کشور از حاشیه خلیج فارس را به ایران دعوت می‌کنیم که بازی تدارکاتی انجام دهیم. تیم‌های قطر، بحرین، لبنان و اردن را دعوت کرده‌ایم که به کیش بیایند. برای هفته سوم تمرینات برنامه‌های ما این بازی‌های تدارکاتی است و حتما دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت. اگر تیمی نباشد خودمان دو تیم خواهیم بود تا مسابقه برگزار کنیم.
ارمغانی تصریح کرد: ما تا بازی‌های انتخابی جام جهانی و کاپ آسیا، پنج هفته وقت داریم. احتمالا اواخر هفته چهارم تمرینات به صربستان برویم و با یک تیم خوب، دو بازی تدارکاتی داشته باشیم و از آنجا عازم قزاقستان شویم. ابتدا قصد بازی با تیم ملی صربستان را داشتیم، اما مشکل ما این است که از نظر وقت خیلی دیر کار را شروع کردیم و برای هماهنگ کردن این کار‌ها زمان کمی داریم. تیم‌های دیگر برنامه خود را چیده‌اند، اما اردوی صربستان برای ما کافی خواهد بود.
او درباره استفاده از جوانان در کنار بازیکنان باتجربه نیز گفت: هدف ما با همکاران این بود که در کنار باتجربه‌ها جوانان را به بدنه تیم تزریق کنیم تا برای میان مدت و دراز مدت رشد کرده و جانشین بزرگان شوند. حدادی بی نظیر است، اما مادام العمر نمی‌تواند بازی کند و باید برای ایشان و سایر بزرگتر‌ها جانشین پیدا کنیم. چه بهتر که از روز اول این کار را شروع کنیم. جوانان هم خوب کار می‌کنند و فقط تجربه ندارند، باید صبر کرده و به آن‌ها زمان بدهیم تا در مسابقات تدارکاتی که با خیلی در درجه اول مهم نیستند کم کم به سطح بالاتر برسند.
ارمغانی تاکید کرد: من به همه بازیکنان با یک چشم نگاه می‌کنم، همه مؤدب و منظم کار می‌کنند و اسم کسی را به عنوان فرد ضعیف‌تر نمی‌گویم. جوانان ما خیلی خوب کار می‌کنند و تلاش خود را انجام می‌دهند.
او درباره سطح فنی بازیکنان ایران نیز گفت: این چیزی است که اگر به ریز مسائل ورود کنیم، همه بازیکنان جهان یکسری داده‌ها دارند که در برخی از آن‌ها ضعیف و در برخی خوب هستند، باید روی آن‌ها کار کنیم تا مشکل برطرف شود. بسکتبال ایران خصوصیات خاص، مثبت و منفی دارد که باید روی آن‌ها برای بهتر شدن کار کرد.
ارمغانی درباره نبود دو بازیکن و مدیر تیم ملی نیز گفت: ارسلان با آگاهی من به آمریکا رفته است و از هفته آینده به تیم ملحق می‌شود، آرون گرامی‌پور را هم پیدا نمی‌کنیم و متاسفانه تماسی بین ما برقرار نشده است که امیدوارم با این جوان ارتباط برقرار کنیم. تا آنجا که میدانم در ایران یکسری مشکلات داشته است که باید به او فرصت دهیم تا این مسائل حل شده و در تیم بازی کند. آقای صادق‌زاده هم تشریف می‌آورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->