نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
سرخط خبرها

رئیس جمهور در تبریز: ایستادگی مردم آذربایجان در برابر سلطه‌طلبی بیگانگان زبانزد همگان است

  • کد خبر: ۱۱۱۰۳۳
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
رئیس جمهور در تبریز: ایستادگی مردم آذربایجان در برابر سلطه‌طلبی بیگانگان زبانزد همگان است
رئیس جمهور گفت: ایستادگی مردم آذربایجان‌شرقی در برابر سلطه‌طلبی بیگانگان زبانزد همگان است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجه الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان آذربایجان‌شرقی در فرودگاه بین. المللی شهید مدنی تبریز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی دیار ۱۰ هزار شهید و ۲۴ هزار جانباز است و به برکت الهی و اخلاص مردم خود گام‌های بلندی را برداشته و ایستادگی مردم این خطه در برابر زورگویی و سلطه‌گری و نهضت مشروطه و قیام ۲۹ بهمن زبانزد همگان است.

وی بیان داشت: این استان حقیقتا در دفاع مقدس خوش درخشیده و سرداران بزرگ اسلام و این خطه نمونه بارز آن می‌باشند، به راستی این خطه مهد زنان و مردان بزرگی است. علامه طباطبایی، علامه امینی، علامه جعفری و امام جمعه‌های شهید آن به عنوان الگو در جهان هستند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی افتخارات بزرگ و ظرفیت‌های زیادی دارد، ظرفیت‌های معدنی، صنعتی و کشاورزی آن بسیار بالاست و می‌توان از این استان به عنوان استان تولید، تجارت و صادرات یاد کرد.

وی ابراز کرد: در سفر استانی قرار است نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام را دنبال کنیم که پروژه‌هایی از قبیل راه‌آهن میانه- تبریز، ظرفیت‌های شاخص معدنی، شرایط چرم‌سازی و ... مواردی هستند که باید حل شوند. باید بعد از پروژه‌های نیمه تمام، پروژه جدیدی را شروع کنیم و امیدواریم در این کار که برنامه‌های جدی ماست، پروژه‌های نیمه تمام به یک سامانی برسند.

رئیسی با بیان اینکه از قبل همه موضوعات استان مورد بررسی قرار گرفته است و با تعامل و مشورت از طریق استاندار و نماینده، ولی فقیه، نمایندگان مجلس و نخبگان، لیست بلندی تهیه شده است که در جلسه شورای اداری این کار‌های نیمه‌تمام به چه شکل خواهد شد، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور متذکر شد: البته کار‌هایی هم باید در تهران دنبال شوند، چراکه این استان، همیشه در امتحان الهی و آزمون‌های بزرگ موفق بوده است و هیچ جا برای انقلاب کم نگذاشته‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->