تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

شکست تیم ملی والیبال در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر

  • کد خبر: ۱۱۱۰۴۳
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
شکست تیم ملی والیبال در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه با صربستان نتیجه را در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر به حریف واگذار کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ایران در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ست دوم و سوم این دیدار ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.
محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین توخته، رضا عابدینی و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند، اما عطایی در ادامه مسابقه از دیگر بازیکنان نیز استفاده کرد تا با نقاط ضعف و قوت تیم ایران در شرایط مسابقه آشنا شود.
امیرحسین اسفندیار با کسب ۲۰ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و صربستان را به خود اختصاص داد.
رشید حسن پور سفیر ایران در بلگراد نیز تماشاگر این مسابقه بود که در سالن اسلودس بلگراد برگزار شد. وی همچنین با امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت اقامت ملی پوشان و والیبال ایران گفتگو و برای ملی پوشان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.
ست کوویچ مربی اسبق تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز از دیگر تماشاگران این مسابقه بود که از هتل با تیم ملی ایران به سالن مسابقه رفت. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی استقبال خیلی خوبی از این مربی کردند و میلاد عبادی‌پور به از ست کوویچ به عنوان یکی از مربیان خوب دوران والیبال حرفه‌ای خودش یاد کرد.
دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ آماده می‌کنند که از روز ۱۷ خردادماه با حضور ۱۶ تیم آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->