نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بوفون نیستم، ولی می‌توانم شماره‌یک باشم!

  • کد خبر: ۱۱۱۲۹
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹
بوفون نیستم، ولی می‌توانم شماره‌یک باشم!
رادو: بیرانوند شایسته این است که انتقالی بزرگ داشته باشد
بوژیدار رادوشوویچ می‌گوید در صورت جدایی بیرانوند و تجربه یک انتقال بزرگ، او شایستگی این را دارد که در تیم پرسپولیس به گلر شماره‌یک تبدیل شود. گل‌های پرسپولیس در دیدار با ذوب‌آهن را مهدی ترابی و علی علیپور به ثمر رساندند؛ اما یکی از عوامل برد سرخ‌پوشان و ازجمله ستارگان این تیم، بوژیدار رادوشوویچ بود، کسی که با ۵ سیو، یک کلین‌شیت دیگر را هم به ثبت رساند و آمار ۱۰۰ درصد پیروزی در لیگ نوزدهم را حفظ کرد. این گلر کروات سی‌ساله که چهارمین سال حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند، حالا به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین‌ها در تیم کالدرون حضور دارد و همچنین در بین هواداران محبوبیت بسیار زیادی دارد.

برد برابر ذوب‌آهن به ما اعتماد‌به‌نفس داد
گلر کروات سرخ‌ها درباره بازی هفته گذشته برابر ذوب‌آهن و نتیجه درخشان سرخ‌ها گفت: این یک بازی سخت بود و من بسیار خوش‌حالم که این بازی را در اصفهان و مقابل ذوب‌آهن به نفع خود تمام کردیم تا طلسم نُه‌ساله از بین برود. با این برد خیلی چیز‌ها را ثابت کردیم و همچنین نشان دادیم که تیممان توانایی بسیار زیادی دارد. ما در بازی‌های بعدی هم با اعتمادبه‌نفس وارد زمین خواهیم شد و باید هم چنین باشد. ما می‌خواهیم شانس خود را امتحان کنیم و برای تمام امتیازات ممکن تا نیم‌فصل بجنگیم و آن را به دست آوریم. بازی بعدی نیز در خانه مقابل گل‌گهر است که با حمایت هواداران، باید این تیم را ببریم.

من نه، تمام بازیکنان ستاره بودند!
رادو درباره عملکرد قابل‌قبولش در بازی با ذوب هم گفت: این کار وظیفه من است که همیشه بهترین عملکرد خودم را نشان دهم. تمام بازیکنان تیم در این بازی بسیار خوب و یک ستاره بودند و ما کیفیتی بالا را از خود نشان دادیم. فقط برد و همین کیفیت برایم اهمیت دارد. گلر متعصب سرخ‌ها همچنین درباره شادی عجیب بعد از گل گفت: این آدرنالین خالص بود! من می‌دانستم هواداران در چند بازی گذشته ناراحت بودند، اما در بازی با ذوب‌آهن همه‌چیز به آن‌ها اختصاص پیدا کرد و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز به حمایت ما بیایند. ما هرچه داریم، از این هواداران است. اگر آن‌ها اسم ما را در ورزشگاه صدا می‌زنند، این وظیفه ماست که هنگام گل‌زنی با آن‌ها شادی کنیم.

بوفون نیستم، اما می‌توانم شماره‌یک باشم!
بوژیدار رادوشوویچ در این سال‌ها جزو بهترین دروازه‌بانان ذخیره فوتبال ایران بوده است؛ اما جدایی بیرانوند و حضور او در یک تیم بزرگ اروپایی، می‌تواند رادو را به گلر شماره‌یک سرخ‌ها تبدیل کند. رادوشوویچ دراین‌باره می‌گوید: علی شایسته این است که به اروپا برود و در سطح اول فوتبال دنیا بازی کند. من فکر می‌کنم در این صورت خیلی نرمال و عادی باشد که من شماره‌یک پرسپولیس شوم، نه به این خاطر که من بوفون هستم، بلکه به این دلیل که من سال‌های زیادی اینجا بودم و فکر می‌کنم شایستگی شماره‌یک‌شدن را دارم؛ البته اگر این انتقال بزرگ برای علی انجام شود. گلر کروات قرمز‌ها در تابستان تا آستانه جدایی از پرسپولیس نیز پیش رفت، اما درخواست هواداران و علاقه او، به تداوم حضور در تیم سرخ‌پوش پایتخت بود. از رادو می‌پرسیم که تا چه زمانی در پرسپولیس خواهد ماند که پاسخی جالب می‌دهد: قلبم را در این لباس جا گذاشته‌ام، من همیشه در پرسپولیس خواهم ماند!

کالدرون به زمان نیاز دارد
بوژیدار درباره گابریل کالدرون هم می‌گوید: آقای کالدرون مربی بسیار خوب و باشخصیتی است؛ اما برای اینکه همه‌چیز را به شکلی خوب تغییر دهد، به زمان احتیاج دارد. بااین‌حال فکر می‌کنم برد برابر ذوب‌آهن یک قدم برای همه ما بود تا بتوانیم به رده نخست و صدرنشینی برسیم. نشان دادیم هنوز هم می‌توانیم در اوج قله باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->