واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم
سرخط خبرها

وعده معاون رئیس‌جمهور نسبت به تصمیم‌گیری برای پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در حوزه‌ جوانان

  • کد خبر: ۱۱۱۳۶۵
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
وعده معاون رئیس‌جمهور نسبت به تصمیم‌گیری برای پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در حوزه‌ جوانان
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در حوزه ازدواج جوانان تصمیمات مناسبی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اتخاذ می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید صولت مرتضوی در حاشیه نشست کارگروه طرح توسعه آبادان و خرمشهر در جمع خبرنگاران با تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدار حادثه متروپل گفت: حسب دستور رییس جمهور پس از دیدار نوروزی که از شلمچه و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر داشتند، طرح توسعه این دو شهرستان در دست حوزه معاونت اجرایی رییس جمهور قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه جلسات کارشناسی در سطح استان انجام شد، افزود: امروز برای بررسی فرایند‌ها و نهایی‌کردن طرح‌ها توفیق حضور در جمع استاندار و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در آبادان را داشتیم تا طرح‌های توسعه‌ای را بررسی کنیم و به ویرایش نهایی برسیم.  

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این طرح‌ها را در چند بخش دسته بندی کردیم؛ اولا طرح‌هایی که نیاز به منابع عمرانی دارند که از محل منابع عمومی و دیگر منابع دستگاه‌های اجرایی و کمک‌های منطقه آزاد اروند و استانی در یک بازه زمانی پنج ساله تکمیل خواهند شد.  

مرتضوی گفت: در حوزه اشتغال و مسکن تامین زمین پیش بینی و  تسهیلات لازم پرداخت خواهد شد، اما برای اشتغال نیاز به سرمایه گذاری داریم؛ به دستگاه‌های مختلف اجرایی و حاکمیتی توصیه شده است نسبت به سرمایه گذاری صنعت در بخش کشاورزی و سایر بخش‌ها مساعدت‌های لازم به عمل آید و تسهیلات لازم هم برای اشتغال خرد و کلان در جلسه عصر امروز بررسی خواهد شد تا با کمک بانک‌های عامل تسهیلات مورد نیاز پیش بینی و پرداخت شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: در حوزه ازدواج جوانان هم تصمیمات مناسبی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اتخاذ می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که مردم خوزستان چه زمانی می‌توانند شاهد نتایج مثبت این کارگروه شوند؟ گفت: قطعا این طرح را طی چند هفته آینده به تصویب خواهیم رساند و ابلاغ خواهیم کرد و از همین امسال انشالله منابع لازم  پیش‌بینی خواهد شد و در اختیار استان قرار خواهد گرفت.  

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آخرین جلسه استانی کارگروه امروز برگزار شد و نهایتا در جلسه دیگری با حضور استاندار و نمایندگان دستگاه‌های ملی این طرح‌ها را نهایی خواهیم و در بازه زمانی کوتاهی برای تصویب تقدیم دولت خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->