بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

آغاز بارش‌های پراکنده در خراسان رضوی از عصر امروز (۱۷ خرداد ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۱۵۰۹
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
آغاز بارش‌های پراکنده در خراسان رضوی از عصر امروز (۱۷ خرداد ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:از عصر امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، شاهد بارش‌های پراکنده رگباری در برخی نواحی غربی استان هستیم. از فردا تا اوایل هفته آینده در بخش‌هایی از مرکز، نواحی غربی و شمالی بارش‌ها با شدت و ضعف در سطح استان ادامه خواهد داشت.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛زهرا عنایتی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در ۲۴ گذشته قوچان با ۱۱ درجه خنکترین و سرخس با ۴۰ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با ۴۳کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی افزود: در این مدت دمای هوای مشهد بین ۱۹ و ۳۴ درجه در نوسان بوده است. پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات روز به ۳۶ و در خنک‌ترین ساعات به ۲۱ درجه سانتیگراد برسد.

عنایتی ادامه داد: از عصر امروز شاهد بارش‌های پراکنده رگباری در برخی نواحی غربی استان هستیم. از فردا تا اوایل هفته آینده در بخش‌هایی از مرکز، نواحی غربی و شمالی بارش‌ها با شدت و ضعف در سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از روز جمعه به بعد علاوه بر کاهش نسبی دمای هوا به ویژه در نواحی شمالی و بخش‌هایی از مرکز حجم بارش‌ها به گونه‌ای خواهد بود که احتمال ایجاد رواناب و سیلاب وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین از امروز تا پایان هفته در نواحی بادخیز شرقی و جنوبی استان وزش باد شدید را خواهیم داشت که موجب کاهش کیفیت هوا و دید می‌شود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بوده است و هم‌اکنون این عدد با شاخص ۷۲ نشان‌دهنده این است که هوای مشهد در شرایط قابل‌قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->