گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بسته شدن ۲ باشگاه ورزشی در مشهد به دلیل عدم رعایت موازین

  • کد خبر: ۱۱۱۸۰۳
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
بسته شدن ۲ باشگاه ورزشی در مشهد به دلیل عدم رعایت موازین
دو باشگاه ورزشی در شهر مشهد به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی و شرعی بسته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم نعمتی روز پنجشنبه افزود: یکی از این ۲ باشگاه یک مجموعه بدنسازی بود که برای تبلیغ مجموعه خود اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب بانوان ورزشکار باشگاه در فضای مجازی کرده بود.

وی ادامه داد: باشگاه دیگر یک مجموعه بیلیارد بود که بدون مجوز فعالیت و در ضمن مشروبات الکلی نیز توزیع و سرو می‌کرد که در نهایت باشگاه یاد شده مهر و موم شد و مسوول باشگاه نیز هم اکنون در زندان به سر می‌برد.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد به فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز در مشهد اشاره کرد و گفت: بسیاری از باشگاه‌ها در حال طی مراحل قانونی برای کسب مجوز هستند و البته در این بین برخی باشگاه‌ها نیز اخطار گرفته یا مهر و موم شده اند، اما تخلفات آن‌ها از نوع موارد یاد شده نیست.

نعمتی شمار باشگاه‌های ورزشی در این کلانشهر را حدود هزار و ۵۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به اتمام محدودیت‌های کرونایی و از سرگیری فعالیت کامل باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی و همچنین آغاز فصل تابستان و اوجگیری دوره‌های ورزشی تابستانی برای دانش آموزان نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در سطح این کلانشهر شدت گرفته است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->