نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

آیا امیر قلعه‌نویی هواپیما خریداری کرده است؟

  • کد خبر: ۱۱۱۸۰۵
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
  • ۱
آیا امیر قلعه‌نویی هواپیما خریداری کرده است؟
سرمربی گل‌گهر که قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده علاوه بر خرید و فروش ملک و زمین، اخیرا یک فروند هواپیمای مسافربری خریده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جام‌جم در خبری آورده است: امیر قلعه‌نویی که دوستان زیادی در شرکت‌های هواپیمایی دارد بعد از بررسی کامل در این زمینه تصمیم گرفت یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ بخرد و آن را در خطوط مسافربری قرار دهد.

می‌گویند سود قلعه‌نویی تا امروز بابت خرید این هواپیما خوب بوده چراکه ارزش آن هم در بازار افزایش پیدا کرده است.

او برای خرید این هواپیما نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد، ولی حالا اگر بخواهد می‌تواند با قیمت بالاتری آن را بفروشد. البته هزینه‌های نگهداری و سرویس هواپیما‌های مسافربری زیاد است، ولی با این حال قلعه‌نویی از تجارت جدید خود راضی است.

اما امیر قلعه‌نویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را تکذیب کرده است. 

آیا امیر قلعه‌نویی هواپیما خریداری کرده است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
0
0
این همه پول را قلعه نویی وامثال او از کجا آورده اند یارانه کسی که دو خودرو پراید قدیمی دارد را با امثال قلعه نویی در یک دهک قرار داده اند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->