اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

هواداران، مانع جدی سرمربی‌شدن مربی مشهدی تیم هوادار در استقلال

  • کد خبر: ۱۱۱۹۸۳
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
هواداران، مانع جدی سرمربی‌شدن مربی مشهدی تیم هوادار در استقلال
رضا عنایتی گرچه بدش نمی‌آید سرمربی گری استقلال را بپذیرد، اما با سد هواداران این تیم روبه رو شده است.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ رضا عنایتی فصل خوبی را در لیگ‌برتر امسال سپری کرد. او که سال گذشته موفق شد تیم تازه‌تأسیس هوادار تهران را به لیگ‌برتر بیاورد، در اولین فصل حضور این تیم در بالاترین سطح مسابقات فوتبال کشور عملکرد قابل قبولی داشت. همین موضوع، این مربی جوان مشهدی را به یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری استقلال تبدیل کرده است و شاید همین حالا که درحال خواندن این سطور هستید، کار او با استقلال تمام شده باشد. عنایتی که سابقه دو دوره آقای گلی با استقلال در لیگ‌برتر را دارد و با این تیم قهرمان لیگ هم شده است، در یک‌قدمی نیمکت استقلال است، اما به‌شرطی که هواداران بگذارند!

از مذاکره با آجرلو تا حملات هواداری

سرمربی سابق تیم هوادار که چندی پس از پایان لیگ اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد با این تیم ادامه بدهد، چند روز قبل نشست مهمی با مصطفی آجرلو، مدیرعامل استقلال، داشت و برنامه‌هایش را ارائه کرد. درست مثل کاری پیش‌تر از او جواد نکونام هم کرده بود، اما شاید کمتر کسی فکر می‌کرد برخورد جامعه هواداری استقلال با عنایتی هم شبیه نکونام باشد.

سیل انتقاد‌ها که در بهترین حالت جنبه طنزآمیز داشت و در بدترین حالت به توهین و ناسزا می‌کشید، درحالی عنایتی را هم مثل نکونام مورد عنایت قرار داد که او در روزگاری نه‌چندان دور چهره محبوب طرف‌داران استقلال بود. کسی که همیشه در ورزشگاه‌ها تشویق می‌شد و بار‌ها با گل‌زنی‌هایش باعث شادی هواداران شده بود، حالا هم‌ردیف نکونامی شده است که فقط چند ماه سابقه بازی در استقلال دارد و این یعنی پرکردن جای فرهاد مجیدی در دل هواداران خیلی سخت‌تر از چیزی است که به‌نظر می‌آید.

سرمربی‌بودن در تیم بی‌هوادار هوادار با تیم پرهوادار استقلال زمین تا آسمان فرق دارد و این مهم‌ترین چالش رضا عنایتی است که باید دوباره مثل دوران بازی‌کردنش اعتماد استقلالی‌ها را به‌دست بیاورد. چالشی که انگار عنایتی آمادگی پذیرش آن را دارد، نشان به این نشان که دیروز در اوج متلک‌های مخالفانش یک استوری در فضای مجازی منتشر کرد که مضمون آن عکسی از خودش بود و این جمله: منتظر الهام، اشتیاق و انگیزه نباش، انتخاب کن و متعهد شو. سخت کار کن. اشتیاق انگیزه و سرمایه تو را پیدا خواهد کرد. همین حالا شروع کن...

از رضای آقای گل تا دندان پوسیده

رضا عنایتی روز‌های خیلی خوب و خیلی بدی در استقلال داشته است؛ از زمانی که با شعار رضای آقای گل در آزادی تشویق می‌شد تا زمانی که به او لقب دندان پوسیده دادند. او بالا و پایین تیم بزرگ پایتخت را دیده است و می‌داند از عرش تا فرش رفتن در استقلال گاهی به‌اندازه یک مسابقه است و البته برعکسش هم صدق می‌کند. پرویز مظلومی هم زمانی که به استقلال آمد، چندان مطابق میل هواداران نبود، اما خیلی زود محبوب شد و البته بعد‌ها به همان سرعت منفور. این داستان می‌تواند برای عنایتی هم تکرار شود، با این تفاوت که کار برای او از هرکس دیگری که قرار است جایگزین فرهاد مجیدی شود، بسیار سخت‌تر است.

همه این‌ها البته در شرایطی است که عنایتی بتواند به این نیمکت برسد، زیرا مخالفت‌های هواداران، هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال را دچار شک و تردید کرده است. اکنون گزینه گابریل پین، دستیار ایتالیایی مجیدی، و چند مربی از شرق اروپا روی میز آجرلوست، اما عنایتی جدی‌ترین و شاید بشود گفت تنهاترین گزینه داخلی استقلال است که حضور احتمالی‌اش در این تیم می‌تواند برای او زشت و زیبا تمام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->