اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود
سرخط خبرها

انتقاد از غیرفعال بودن پله‌برقی پل عابر پیاده نوغان

  • کد خبر: ۱۱۲۰۵
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۲
انتقاد از غیرفعال بودن پله‌برقی پل عابر پیاده نوغان
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.
اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

سازمان میادین
۰۴۷...۰۹۳۹- حدود یک ماه است که پله برقی پل عابرپیاده میدان بار نوغان را به بهانه اورهال بسته اند. جالب اینکه در این مدت هیچ کاری انجام نشده است. کجای این کار برای آسایش مردم است؟
سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد: هیچ پل عابر پیاده مکانیزه‌ای در مشهد از رده خارج نشده و یا درخاموش قطعی نیست و همه پل‌ها در حال ارائه خدمت هستند و تنها پل عابر پیاده مکانیزه نوغان در حال بازسازی اساسی است. این پل به ۴ دستگاه پله برقی مجهز است که در حال حاضر به دلیل استهلاک به صورت ویژه در دستور کار و تعمیر اساسی قرار داده‌ایم و قطعات آن را سفارش داده‌ایم تا از خارج کشور برسد و به این ترتیب بعد از ۴۰‌روز خاموشی، تا سه هفته آینده شروع به کار می‌کند.
اتوبوس رانی
۷۵۸...۰۹۳۵- از بولوار سازمان آب ۱۵ عبور می‌کردم که ایستگاه اتوبوسی را بدون نیمکت مشاهده کردم؛ درحالی که چند قدم جلوتر ۲ نیمکت زردرنگ کار گذاشته شده است. چرا شهرداری این نیمکت‌ها را برای ایستگاه اتوبوس نمی‌گذارد؟
۵۷۱...۰۹۳۵- درصورت امکان نیم ساعت افزایش یافته به ساعت کار اتوبوس‌ها را تا پایان سال ادامه دهید.
۱۴۷...۰۹۰۱- لطفا به وضع نابسامان اتوبوس‌های فرسوده و برخی اتوبوس رانان بداخلاق شهرک مهرگان رسیدگی کنید.
شهروند- لطفا پیگیری کنید که چرا نیمکت‌های راسته امامت، نزدیک ایستگاه اتوبوس را برداشته اند؟
شهرداری
۱۷۵...۰۹۱۵- شما را به خدا به وضعیت پیاده رو بولوار دانشجو، حدفاصل دانشجوی ۱۸ تا ۲۰ رسیدگی کنید. واقعا نمی‌بینید چه وضعی برای مردم درست کرده اند؟ حدفاصل دانشجوی ۱۶ تا ۱۸ هم پستی وبلندی‌هایی دارد و مشکلاتی برای عابران به وجود آورده است.
شهروند- بولوار حجاب، حدفاصل بزرگراه امام علی (ع) تا تقاطع شریعتی-حجاب نیازمند روکش آسفالت است. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
۵۹۷...۰۹۱۵- در بزرگراه کلانتری از سمت جمهوری اسلامی به سمت جهاد، مقابل پمپ بنزین، پیش از بولوار ناصری، در عرض باند اصلی بزرگراه، قبلا حفاری شده بود که به تازگی با سیمان پوشانده شده، اما به شکل دست انداز بسیار خطرناکی درآمده است. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
۸۲۲...۰۹۰۲ شهرداری منطقه ۶، خیابان شیخ صدوق سنگ فرش نیست. لطفا رسیدگی کنید.
سازمان ترافیک
۱۱۵...۰۹۰۵- سرعت کاهی در خیابان ذوالفقار ۱۶، در کوی امیرالمؤمنین مدت هاست تخریب شده است. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
شهروند- درباره برخورد کامیون با پل هوایی عابرپیاده در میدان امام حسین (ع) و با توجه به اینکه چندسال پیش در میدان فجر هم اتفاقی مشابه افتاد و به کشته و مجروح شدن تعدادی از عابران منجر شد، گزارشی بنویسید. بهتر است درباره تردد خودرو‌ها در بزرگراه‌ها قوانینی وضع شود و تردد را محدود کند؛ ضمن اینکه از آلودگی هوای شهرمان نیز کاسته می‌شود.
راهنمایی و رانندگی
۸۷۰...۰۹۳۶- تقاطع سرافرازان و نماز استاندارد نیست. لطفا با سه زمانه کردن چراغ راهنمایی مشکل را حل کنید.
شهروند-حــدفــاصــل میدان صاحب الزمان (عج) و میدان شهدا به علت نبود سرعت کاه و به دلیل سرعت بالای خودرو‌ها بسیار خطرناک است. همچنین پارک خودرو در محل عبور عابرپیاده در ابتدای هر کوچه در خیابان سنایی و دیگر خیابان‌ها از مشکلات مهم این محدوده است. همچنین شاهد سرعت بالای خودرو‌های واردشده به ابتدای خیابان سنایی از سمت میدان سعدی هستیم که پلیس راهنمایی و رانندگی به این موضوع و در نتیجه به حقوق عابرپیاده بی تفاوت است.
قوه قضائیه
شهروند- مردم خواهان برگزاری دادگاه برای مسئولان مؤسسه مالی کاسپین و اجرای عدالت و رسیدن به مطالبات قانونی هستند. بیش از ۲۶ماه از ارسال مصوبه مجلس به قوه قضائیه می‌گذرد، اما کاری انجام نشده است.
شهرستان
۰۱۲...۰۹۱۵- مسئولان محترم لطفا پیگیر مسکن مهر گلبهار باشید. بعد از ۱۰ سال واحد‌ها را تحویل داده اند، اما بدون انشعابات برق و گاز و آب. به نظر شما می‌شود در این سرمای زمستان زندگی کرد؟
نیروی انتظامی
شهروند- درباره مطلب «قتل با وینچستر مرد نقاب دار» که ۱۴ آذر در صفحه ۱۲ چاپ شد، باید برای این موضوع فکری اساسی کرد. امروز عده‌ای تازه به دوران رسیده به وضوح با اجیر کردن افراد سابقه دار و معلوم الحال مردم را تهدید می‌کنند و نیروی انتظامی تا قتلی اتفاق نیفتد، کاری نمی‌کند! واقعا در این اوضاع چه باید کرد؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->