سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

شرایط متفاوت دو تیم لیگ‌برتری فوتسال مشهد در آستانه شروع مسابقات

  • کد خبر: ۱۱۲۲۸۲
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
شرایط متفاوت دو تیم لیگ‌برتری فوتسال مشهد در آستانه شروع مسابقات
قرعه‌کشی رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر فوتسال روز گذشته در کرمان انجام شد و دو نماینده مشهدی استان خراسان‌رضوی حریفانشان در هفته اول لیگ را شناختند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ قرعه‌کشی رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر فوتسال روز گذشته در کرمان انجام شد و دو نماینده مشهدی استان خراسان‌رضوی حریفانشان در هفته اول لیگ را شناختند. مسابقاتی که دقیقا از یک‌ماه دیگر یعنی از ۲۳ تیر در سراسر کشور آغاز می‌شود و دراین‌میان، دو تیم فرش‌آرا و چیپس کامل مثل سال قبل نمایندگان استان در بالاترین سطح فوتسال کشور هستند. طبق برنامه، در روز اول لیگ امسال فرش‌آرا در مشهد میزبان فولاد زرند کرمان است و چیپس کامل مهمان تیم اول لیگ‌یک -لیگ در جریان امسال- است که به‌احتمال زیاد گهرزمین سیرجان، دیگر تیم کرمانی لیگ، خواهد بود.

در فاصله شروع یک‌ماه تا شروع مسابقات، چند تیم خوب لیگ تمریناتشان را از مدت‌ها پیش آغاز کرده‌اند، اما بیشتر تیم‌ها مانند سال‌های گذشته همه‌چیز را به شب امتحان موکول کرده‌اند. دراین‌میان، وضعیت دو نماینده شهرمان کاملا متفاوت است؛ یکی از آن‌ها چند روزی است که تمریناتش را شروع کرده و یکی‌دیگر با اینکه چند هفته است عملا استارت کار را زده، آن‌قدر درگیر حاشیه شده که می‌توان گفت تقریبا هیچ‌کاری نکرده است! آنچه در ادامه می‌خوانید، نگاهی اجمالی به وضعیت فرش و چیپس در آستانه آغاز لیگ جدید است.

فرش مثل همیشه

تیم فوتسال فرش‌آرا که یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های فوتسال ایران محسوب می‌شود، تمریناتش را از چند روز پیش آغاز کرده است. این تیم که از نیم‌فصل سال گذشته هدایتش را به قدرت بهادری به‌عنوان مربی‌بازیکن سپرده، در این فصل هم قرار است به همین شیوه عمل کند.

بهادری که برای اولین‌بار قرار است تیمی را خودش ببندد و راهی لیگ کند، تغییراتی در ترکیب بازیکنان و کادرفنی داده که مهم‌ترین آن جدایی علی رحیمی، دروازه‌بان کاشانی تیم، و پیوستن جلیل دوران، مربی بدن‌ساز شیرازی سابق تیم‌ملی، است. این مربی موسپیدکرده که سال‌ها دستیار محمد ناظم‌الشریعه همشهری خودش در تیم‌ملی و چند تیم باشگاهی بود، امسال با نظر بهادری به مشهد آمده است تا بار تیم در فصل بدن‌سازی را به دوش بکشد. فرش‌آرایی‌ها سال گذشته سه بازیکن رباط‌پاره دادند و این شاید مهم‌ترین دلیلی باشد که بهادری خواسته است از یک مربی بسیار باتجربه در فصل مهم بدن‌سازی استفاده کند.

درباره دوران گفته می‌شود مأموریتش فعلا فقط در همین مقطع است و شاید در ادامه فصل کنار تیم نماند، اما از آنجایی که ظاهرا مورد مالی بالایی ندارد، احتمال ماندنش در فرش‌آرا تا پایان فصل کم هم نیست. درباره بازیکنان هم غیر از علی رحیمی که رضایت‌نامه‌اش را به‌قصد تیم چیپس کامل گرفته است، اما گفته می‌شود قرار است به یکی از تیم‌های کرمانی برود، هاشم فرج‌زاده، سینا ممبینی و فرشاد کلاه‌کج هم از تیم رفته‌اند و به‌جای آن‌ها تاکنون علی اسعدی و بهمن جعفری، بازیکنان سابق فرش‌آرا، به این تیم برگشته‌اند و سعید ممبینی هم جای آن یکی ممبینی را که از تیم رفته، پر کرده است!

همه این‌ها درحالی است که فرش‌آرا امسال هم مثل بیشتر سال‌های گذشته مشکل مالی دارد و حتی چند هفته پیش بازهم مثل بیشتر سال‌های گذشته صحبت از کناره‌گیری این تیم از تیم‌داری در فوتسال مطرح شده بود، اما حالا ظاهرا همه‌چیز روبه‌راه شده و تمرینات این تیم آغاز شده است! در چند روز آینده احتمالا چند بازیکن دیگر هم به مجموعه فرش‌آرا اضافه می‌شوند و درنهایت مثل همه این سال‌ها تیمی اقتصادی و متوسط آماده حضور در لیگ خواهد شد.

چیپس و غرق کامل در حاشیه‌ها

اوضاع تیم فوتسال چیپس کامل، دیگر نماینده شهرمان در لیگ‌برتر، اصلا جالب نیست. این تیم چند هفته پیش تمریناتش را شروع کرده است، اما هنوز تکلیف کادرفنی‌اش مشخص نیست. آن‌ها تقریبا دو هفته پیش با کادرفنی سابق فرش‌آرا که در نیم‌فصل قبل از این تیم جدا شده بود، تمریناتشان را شروع کرده‌اند، اما بعد از چند جلسه، اختلاف بین آن‌ها، کادرفنی سابق فرش‌آرا و سرمربی تیم چیپس کامل، به‌حدی می‌رسد که این همکاری خیلی زود تمام می‌شود. بعد از آن مدیرعامل باشگاه با مجید مرتضایی و حمید بی‌غم برای پذیرفتن مسئولیت مدیریت فنی تیم صحبت کرده، ولی این مذاکرات هم به نتیجه نرسیده است تا وضعیت تیم نامعلوم باشد.

اکنون آنچه مشخص است، این است که چیپس کامل غیر از محسن جنگی با کادرفنی سال گذشته‌اش قصد ادامه همکاری ندارد، اما درباره کادر جدیدش هم هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. این درحالی است که زمان به‌سرعت درحال طی‌شدن است. با وجود قول رنجوری، مدیرعامل باشگاه، که در اواخر فصل قبل گفته بود امسال تیمی در حد چهار تیم اول لیگ می‌بندد، این باشگاه هنوز اندرخم یک کوچه است و نه‌تنها نتواسته است به‌طور رسمی بازیکنی جذب کند، بلکه علی‌اصغر سوبدائی یکی از بازیکنان خوبش را نیز از دست داده است و در خطر ازدست‌دادن چند مهره تأثیرگذار دیگرش نیز هست.

همه این‌ها در شرایطی است که زمزمه‌های واگذاری این تیم هم به‌شدت شنیده می‌شود. شایعه‌ای که فارغ از درست‌بودن یا نبودنش، به اعتماد بازیکنان و مربیان خوب لطمه می‌زند و آن‌ها را از انتخاب این تیم مردد یا حتی منصرف می‌کند. باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقاتی در این تیم خواهد افتاد و چیپس که کامل در حاشیه‌ها غرق شده است، به ساحل نجات می‌رسد یا نه؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->