نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

عطایی: بدن بازیکنان جواب نداد|راهی طولانی در پیش روی تیم ملی والیبال است

  • کد خبر: ۱۱۲۳۸۶
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
عطایی: بدن بازیکنان جواب نداد|راهی طولانی در پیش روی تیم ملی والیبال است
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مرحله به مرحله جلو می‌رویم و در ادامه هم عملکردمان رو به رشد خواهد بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی ژاپن برابر ایران گفت: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و در وضعیتی برابر این تیم قرار گرفتیم که ژاپن تیمی کامل بود و با تمام قدرت وارد این مسابقات شد. تیمی که در المپیک حاضر بود و بدون تغییر به این مسابقات آمد، اما تیم ایران با تغییرات متعدد در لیگ ملت‌ها حاضر شد.
وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و همین طور شد. در روزی که همه بازیکنان خوب نیستند، می‌توان به دلیل دقیقی برای این موضوع رسید و آن این‌که فاصله کم زمانی مسابقه قبل و این بازی اثر نامطلوب روی بدن بازیکنان گذاشت و بدنشان همراهی نمی‌کرد. حتی در دو فاکتور سرویس و حمله که همیشه خوب بودیم در این مسابقه خوب عمل نکردیم، ژاپن خوب بازی کرد و پیروز شد.
عطایی با تاکید بر این که راهی طولانی در پیش روی تیم ملی ایران است، عنوان کرد: مرحله به مرحله جلو می‌رویم. در این هفته نخست با دو برد و دو باخت مسابقات را به پایان رساندیم و در ادامه هم عملکردمان رو به رشد خواهد بود.
وی در پایان در خصوص تغییرات احتمالی در ترکیب ۱۴ نفره تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت‌ها هم گفت: دو تا سه بازیکن را برای هفته دوم جا به جا خواهیم کرد و از لیست ۲۵ نفره که در اختیار اف آی وی بی گذاشتیم، استفاده بهینه خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->